• Anonym (Otrog­en)
    Äldre 3 Mar 20:28
    2277 visningar
    8 svar
    8
    2277

    Om jag vart otrogenn.

    Ok min berättelse är lång men ska försöka fatta mig kort. Jag och min man är ihop, gifta sen 6 år tillbaka. 3 barn. Dock började alla kultur chockae komma fram med tiden. Jag skaffade barn med han innan jag förstod detta... han vill bestämma men han är noll man. Han liksom är en mammas pojke och vill ha allt serverat. Jag var oteogen via sms med ett gammalt x i somras. Sen detta kom upp gjorde jag allt i värdlen för att få vara kvar. Han hota att han skulle berätta för alla de skamliga jag skulle bli utan barn osv osv

    . I början tog jsg det. Men nu... han svär åt mig HELA Tiden. Han behandlar mif som skit , han förolämpar mig och talar om hur jävla dålig jag är konstant. Jag har velat ta livet av mig för det käns enklast... han slog mig en gång över axeln i bilen för han ansåg att jag betalt föe mycket i räkningar. Nu hotar han med att slå mig så "jag ska fatta" jag uppfostrar barnen ensam

    Får knappt hhälp av han alls. Då jobbar jag heltid också. Nu blev de rörigt inlägg men hade lite bråttom. Varför vågar jag inte lämna skiten?? Varför e jag så rädd.. jag vågar verkligen inte. Men hur mycket ska jag ta!!?:( vet att de inte ok att jag hade sms kontakt mwd mitt x, men jsg behövde prata med någon.

  • Svar på tråden Om jag vart otrogenn.
  • Anonym (Lämna­)
    Äldre 3 Mar 20:34
    #1

    Lämna honom? Om du redan tar hand om barnen själv behöver du ju knappt honom ändå om han ska bete sig så

  • Anonym (Inte ok)
    Äldre 3 Mar 20:35
    #2

    De låter inte bra! Ingen har rätt att slå en annan människa! Han äger inte dig! Vad lär du barna?! Att de ör ok att bli behandlad så där? Nej lämna skiten! Du gör allt själv redan så blir inga problem för dig att klara dig själv!

    Att han säger att han ska slå dig är ett hot som kan polisanmälas!

  • Äldre 3 Mar 20:36
    #3

    Lämna honom innan han blir värre, går det för långt kanske du till slut måste gömma dig och barnen.

  • Anonym (wtf?)
    Äldre 3 Mar 20:38
    #4

    1) Varför skaffade du barn med mammas pojke?

    2) OM man är missnöjd med sin relation så löser man inte det genom att smsa med gamla ex. Man pratar med sin partner. 

    3) Ni är båda omogna och borde inte vara i ett förhållande.

  • Anonym (Otrog­en) Trådstartaren
    Äldre 3 Mar 20:48
    #5
    Anonym (Inte ok) skrev 2018-03-03 20:35:12 följande:

    De låter inte bra! Ingen har rätt att slå en annan människa! Han äger inte dig! Vad lär du barna?! Att de ör ok att bli behandlad så där? Nej lämna skiten! Du gör allt själv redan så blir inga problem för dig att klara dig själv!

    Att han säger att han ska slå dig är ett hot som kan polisanmälas!


    Jag skäms ju för det jag gjort. Ska han blotta mig för alla så lär jag få ett helvete från alla håll. Jag är bara kvar pga det. Jag måe så dåligt i det här..kännee mig som en robot.
  • Anonym (wtf?)
    Äldre 4 Mar 00:48
    #8

    Jag provar igen

    Varför skaffade du barn med mammas pojke?

  • Anonym (Japp)
    Äldre 4 Mar 01:20
    #9

    Att du skrev med ditt x var väl inte ok men det var väl inte det värsta som kunde hända?

    En sån sak tycker jag man kan jobba över om man är i ett starkt förhållande med barn osv. Forsätter han hota dig med det som har hänt så säger du till han ordentligt eller lämnar honlm. Vad är det han ska säga? Att du var otrogen? Då frågar folk honom med vem och han säger hennes x men tillägger att ni skrev bara och det är väl ingen större fara. Kunde varit mycket värre. Jag tycker du lämnar honom om han beteer sig dåligt och slår dig. Inget att vara rädd för. Du gör det till ett problem när du låter han bestämma över dig. Du är säkert en fin människa som bara säger förlåt det var inte meningen och sånt men det låter som han är en jubelidiot?

  • Anonym (Otrog­en) Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 07:48
    #10
    Anonym (wtf?) skrev 2018-03-04 00:48:23 följande:

    Jag provar igen

    Varför skaffade du barn med mammas pojke?


    Jag vet ibte. Han visade INGET konstigt förens vi fick barn. Trodde inte det här om hab alls.
Svar på tråden Om jag vart otrogenn.