• Anonym (seriösa svar)

    nNågon som har sett något spöke eller en död anhörig?

    svara ärligt inga trams påhitt...

    hur fick du kontakt med h*n / dem kunde du kommunicera med h*n?

  • Svar på tråden nNågon som har sett något spöke eller en död anhörig?
  • Anonym (Öppen)
    Anonym (seriösa svar) skrev 2018-03-05 15:21:38 följande:

    svara ärligt inga trams påhitt...

    hur fick du kontakt med h*n / dem kunde du kommunicera med h*n?


    Jag har. Massor. Men jag kan inte kontakta de. Det är de som kontaktar mig.
  • John22

    Nej, spöken existerar av allt att döma inte, och det finns inget som stödjer att det skulle finnas en existens efter livet utöver anekdoter.

  • Anonym (Elisabeth)

    Jag har sett oerhört mycket och vart med om en hel del saker. Jag kan inte kontakta men jag har många md mig och dom visar sig ofta för mig. Det är inte alltid jag ser dom men känner av dom nästintill varje dag

  • Anonym (Elisabeth)
    Anonym (Elisabeth) skrev 2018-03-05 16:22:49 följande:

    Jag har sett oerhört mycket och vart med om en hel del saker. Jag kan inte kontakta men jag har många md mig och dom visar sig ofta för mig. Det är inte alltid jag ser dom men känner av dom nästintill varje dag


    När jag har fått kontakt och dom har förmedlat saker så har jag besökt ett medium
  • oanonym
    Anonym (Elisabeth) skrev 2018-03-05 16:22:49 följande:

    Jag har sett oerhört mycket och vart med om en hel del saker. Jag kan inte kontakta men jag har många md mig och dom visar sig ofta för mig. Det är inte alltid jag ser dom men känner av dom nästintill varje dag


    Hur känner du av dom? Kan dom visa sig när du är med flera andra, typ inne på Ica?
  • Anonym (Elisabeth)
    oanonym skrev 2018-03-05 16:25:15 följande:

    Hur känner du av dom? Kan dom visa sig när du är med flera andra, typ inne på Ica?


    När jag är själv, på Ica, på stan, i ett gammalt hus, hemma, på en äng, på mina barns dagis.. överallt vart dom väljer att visa sig.

    Ofta känner jag en tydlig närvaro och märker bara av. Det är svårt att förklara. Ibland så visar dom sig. Men ofta så märker jag av deras närvaro. Lite som att du väntar på att kompisen snart ska komma och ringa på dörren efter hon/han sagt att dom kommer om 2 min
  • oanonym
    Anonym (Elisabeth) skrev 2018-03-05 16:41:29 följande:

    När jag är själv, på Ica, på stan, i ett gammalt hus, hemma, på en äng, på mina barns dagis.. överallt vart dom väljer att visa sig.

    Ofta känner jag en tydlig närvaro och märker bara av. Det är svårt att förklara. Ibland så visar dom sig. Men ofta så märker jag av deras närvaro. Lite som att du väntar på att kompisen snart ska komma och ringa på dörren efter hon/han sagt att dom kommer om 2 min


    Så då kan det stå tio personer bredvid dig som också ser spöket?
  • Anonym (Elisabeth)
    oanonym skrev 2018-03-05 16:42:36 följande:

    Så då kan det stå tio personer bredvid dig som också ser spöket?


    Om dom andra inne på Ica kan se vet inte jag men jag kan se dom om dom väljer att visa sig
Svar på tråden nNågon som har sett något spöke eller en död anhörig?