• Jossan94

    Djurklinik i Göteborg som tar faktura?

    Hej min bästa vän behöver kolla upp sin hund men har inte råd alls just nu tyvärr och inte heller jag, annars hade jag gärna hjälpt henne!

    Finns det någon djurklinik i Gbg som tar faktura?

    Mvh

  • Svar på tråden Djurklinik i Göteborg som tar faktura?
  • J 1981

    Är nog tyvärr inga kliniker som lämnar fakturor vad jag vet (tyvärr alltför många som inte betalar). Eventuellt att Distrikstveterinärerna i Kungsbacka gör det? Ring och kolla?

    Däremot erbjuder många kliniker avbetalningar med tex Agriakort (om hon har hunden försäkrad i Agria) eller olika kreditlösningar (brukar kallas djurvårdskonto) hos ex resursbank. Jag vet att Evidensia (både Kungälv och Göteborg) erbjudit det tidigare iaf.

  • Jossan94
    J 1981 skrev 2018-03-07 21:36:11 följande:

    Är nog tyvärr inga kliniker som lämnar fakturor vad jag vet (tyvärr alltför många som inte betalar). Eventuellt att Distrikstveterinärerna i Kungsbacka gör det? Ring och kolla?

    Däremot erbjuder många kliniker avbetalningar med tex Agriakort (om hon har hunden försäkrad i Agria) eller olika kreditlösningar (brukar kallas djurvårdskonto) hos ex resursbank. Jag vet att Evidensia (både Kungälv och Göteborg) erbjudit det tidigare iaf.


    Tack för svar, dessvärre får hon inte ta kreditlån! Så tråkigt att det ska vara så dyrt att hjälpa ett djur! Hon hade alltid en budget varenda månad innan men inte längre tyvärr.
  • J 1981

    Dyrt skulle jag inte säga men det kostar mycket pengar. Har man ingen försäkring så förstår jag att det svider i kassan. Hoppas det löser sig för din vän

Svar på tråden Djurklinik i Göteborg som tar faktura?