• julia1994

    BIM+3, ingen mens och negativt test

    Hej, tänkte fråga om lite råd och höra hur andra upplevt sin resa. Jag hade ÄL för lite mer än två veckor sedan (tog ÄL-test som visade positivt). Skulle enligt min app haft mens i söndags, men den syns inte till alls. Har haft lite flytningar, men en liten ljusbrun nyans vid vissa tillfällen. Inte mer än det. Tog ett gravtest imorse som visade negativt, men jag känner ingen mensvärk eller antydan på att den skulle vara på G. Har något av er varit med om liknande? När plussade ni? Eller är det vanligt att mensen bara väljer att hoppa över en månad? Hade sex både på dagen som ÄL var och dagen efter, så chansen finns ju, dock tog jag ut en spiral för två månader sen så det var min första ÄL på 3 år.

    Har haft flera symtom som man har vid graviditet men man kan ju likagärna inbilla sig att det beror på det fast det kanske bara är helt vanliga orsaker.

  • Svar på tråden BIM+3, ingen mens och negativt test
  • Anonym (*'^-^'*)

    Varför är alla så otåliga? Du vet att du är gravid. Bara vänta. Det tar olika lång tid från kvinna till kvinna att få upp hcg så det syns på pinnen

  • julia1994
    Anonym (*'^-^'*) skrev 2018-03-07 13:57:48 följande:

    Varför är alla så otåliga? Du vet att du är gravid. Bara vänta. Det tar olika lång tid från kvinna till kvinna att få upp hcg så det syns på pinnen


    Finns ingen anledning att få en otrevlig ton, så som jag upplever det. Forum finns för att få kunna få svar på sina frågor, inte känna sig dumförklarad för att man ställer dem.
  • Anonym (*'^-^'*)
    julia1994 skrev 2018-03-07 15:34:11 följande:

    Finns ingen anledning att få en otrevlig ton, så som jag upplever det. Forum finns för att få kunna få svar på sina frågor, inte känna sig dumförklarad för att man ställer dem.


    Vad är det som är otrevligt?

    Jag ställde en fråga. Varför är du otålig? Sen lämnade jag ett svar på när resultatet kommer.
Svar på tråden BIM+3, ingen mens och negativt test