• Anonym (Halla­u)
    Äldre 8 Mar 20:53
    4808 visningar
    18 svar
    18
    4808

    Blir avtänd...

    Hej! Är en tjej på 17 år som haft sex regelbundet med samma partner nu i ett år. Världens finaste pojkvän, men han är inte så entusiastisk... jag har aldrig fått orgasm med honom, och mär jag försöker prata om de byter han samtalsämne osv. Nu har jag ett till problem. Jag är kåt som satan under förspel, men så fort han stoppar in kuken är de som en öknen där nere. Blir så sjukt avtänd för att jag vet att sexet är ?över? för mig då. De gör självklart fruktansvärt ont och han kan kännas besvärad av att han inte får knulla mig så länge så han kan komma i mig. Alltså han blir besviken på mig typ... vafan ska man ta sig till???

  • Svar på tråden Blir avtänd...
  • Anonym (Hanna­)
    Äldre 8 Mar 21:01
    #1

    Sluta ha penetrerande sex med honom. Om han inte förstår eller lyssnar på dig är det inte värt det.

    Det är inte bra att du låter honom hållas. Det är absolut inte bra att ha sex när det svider/gör ont/du inte njuter av det. Det låter mest som om han använder dig just nu...

    Ta hand om dig, och lyssna på din magkänsla. Han kanske inte är rätt kille för dig?

  • Anonym (Halla­u) Trådstartaren
    Äldre 8 Mar 21:03
    #2
    Anonym (Hanna) skrev 2018-03-08 21:01:33 följande:

    Sluta ha penetrerande sex med honom. Om han inte förstår eller lyssnar på dig är det inte värt det.

    Det är inte bra att du låter honom hållas. Det är absolut inte bra att ha sex när det svider/gör ont/du inte njuter av det. Det låter mest som om han använder dig just nu...

    Ta hand om dig, och lyssna på din magkänsla. Han kanske inte är rätt kille för dig?


    Asså han älskar mig jättemycket. Vi har haft en paus ett tag nu och han ringde mig gråtandes nästan varje dag.. och jag älskar honom också så jag förstår inte varför jag inte blir låt av honom?
  • Anonym (Jen)
    Äldre 8 Mar 21:08
    #3

    Det tar tid för en del att lära sig njuta av penetration. Jag hade samma problem som dig.

    Mitt råd är att utforska med fingrar och mun först, och vänta lite med att ta nästa steg.

  • Anonym (Sex)
    Äldre 8 Mar 21:11
    #4

    Glidmedel?

  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Äldre 8 Mar 21:19
    #5

    Bit ihop. Du klarar det tror jag. Lycka till!

  • Anonym (Halla­u) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 06:22
    #6
    Anonym (Sex) skrev 2018-03-08 21:11:13 följande:

    Glidmedel?


    Tycker ändå att de gör ont. Och även om man använder glidmedel Är det inte skönt för mig..
  • Anonym (Halla­u) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 06:23
    #7
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2018-03-08 21:19:41 följande:

    Bit ihop. Du klarar det tror jag. Lycka till!


    Får väll göra det tyvärr.. men DDT är tråkigt att inte kunna njuta av sex man har så ofta:/
  • Äldre 9 Mar 06:31
    #8

    Du ska INTE bita ihop om det gör ont. Då kan problemen bli värre, läs nedan. Och det är inte alls ovanligt att tjejer inte kommer vid vaginalt samlag. Inte heller att det gör ont. Det är viktigt att både du och din kille förstår att det inte är något fel på dig.

    Ni får testa er fram till saker ni båda gillar, smek, oralt osv, försök släppa bilden av hur sex ska vara och hitta det som funkar för just er.

    www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Ytlig-smarta-vid-samlag--vestibulit-/

  • Äldre 9 Mar 07:39
    #9

    Om han inte är mogen nog att förstå att hela grunden för sex är ömsesidig njutning, så är han inte redo för någon typ av sexuell relation.

  • Anonym (Hanna­)
    Äldre 9 Mar 09:15
    #10
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2018-03-08 21:19:41 följande:

    Bit ihop. Du klarar det tror jag. Lycka till!


    Nej, nej, nej!

    Inte bita ihop, vad är det för råd?!?!

    Det är verkligen inte bra, gör det ont eller inte känns skönt ska man avbryta direkt. Finns unga tjejer som utvecklat vestibulit efter att ha haft sex som varit smärtsamt.
  • Anonym (Hanna­)
    Äldre 9 Mar 09:16
    #11
    NELJ skrev 2018-03-09 06:31:39 följande:

    Du ska INTE bita ihop om det gör ont. Då kan problemen bli värre, läs nedan. Och det är inte alls ovanligt att tjejer inte kommer vid vaginalt samlag. Inte heller att det gör ont. Det är viktigt att både du och din kille förstår att det inte är något fel på dig.

    Ni får testa er fram till saker ni båda gillar, smek, oralt osv, försök släppa bilden av hur sex ska vara och hitta det som funkar för just er.

    www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Ytlig-smarta-vid-samlag--vestibulit-/


    Exakt.
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Äldre 9 Mar 09:17
    #12
    Anonym (Hanna) skrev 2018-03-09 09:15:29 följande:

    Nej, nej, nej!

    Inte bita ihop, vad är det för råd?!?!

    Det är verkligen inte bra, gör det ont eller inte känns skönt ska man avbryta direkt. Finns unga tjejer som utvecklat vestibulit efter att ha haft sex som varit smärtsamt.


    Ett sunt råd. Det kommer gå över, är nog bara en spärr hon har i tanken :)
  • Anonym (Hanna­)
    Äldre 9 Mar 10:04
    #13
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2018-03-09 09:17:13 följande:
    Ett sunt råd. Det kommer gå över, är nog bara en spärr hon har i tanken :)
    "En spärr hon har i tanken"?
    Inte så troligt tyvärr.

    Killen juckar in och ut, hon njuter inte alls. När hon vill prata om det byter han ämne. Han verkar inte så nice.

    Finns många tjejer som blivit skuldbelagda när de inte får ut något av sexet, och det är bara vidrigt. Och tyvärr finns det killar som använder tjejer spm knulldockor, men då måste man avbryta. INTE ok!
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Äldre 9 Mar 10:32
    #14
    Anonym (Hanna) skrev 2018-03-09 10:04:22 följande:

    "En spärr hon har i tanken"?

    Inte så troligt tyvärr.

    Killen juckar in och ut, hon njuter inte alls. När hon vill prata om det byter han ämne. Han verkar inte så nice.

    Finns många tjejer som blivit skuldbelagda när de inte får ut något av sexet, och det är bara vidrigt. Och tyvärr finns det killar som använder tjejer spm knulldockor, men då måste man avbryta. INTE ok!


    Ja en spärr hpn har i tanken. Hon vill njuta av sex och erkänner själv att detär mentalt i och med att jag får medhåll på kommentaren. Jag brukar ta för mig och instruera till vad jag tycker är skönt istället för att överlåta allting till den andra att stå för tankeläsningen hos mig. Det är inte ts upogift att ändra normen kring att killar använder tjejer som knulldockor, vill hon ha sex ska hon fortsätta det och istället försöka närma sig en njutning som aldrig kommer direkt för någon.
  • Anonym (AL- Kvinna 35)
    Äldre 9 Mar 10:35
    #15
    Anonym (Hallau) skrev 2018-03-08 21:03:58 följande:
    Asså han älskar mig jättemycket. Vi har haft en paus ett tag nu och han ringde mig gråtandes nästan varje dag.. och jag älskar honom också så jag förstår inte varför jag inte blir låt av honom?
    Du blir inte kåt av honom fôr att du vet att du inte kommer att få orgasm med honom. 
    Han verkar ju helt klart osäker när det gäller sex och har någon konstig uppfattning om att det bara handlar om att jucka in och ut. 
    Fejkar du orgasm med honom? För i så fall så blir det ju svårt för honom att bättra sig... 

    Annars så kanske du kan börja ta andra initiativ? Typ, introducera sexleksaker eller annat som du går igång på?
  • Äldre 9 Mar 11:35
    #16

    Jag var i samma sits som dig i den åldern. Önskar jag hade dumpat min kille och inte slösat flera år på någon som inte vill utvecklas. Är det bara på det sexuella planet ni har problem? Är ert förhållande bra annars?

    Du är väldigt ung och att slösa tid på förhållanden som inte är så bra är att slösa bort sin ungdom.

  • Äldre 15 Mar 16:14
    #17

    Vad är det för en liten spoling du är tillsammans med? Dumpa honom och skaffa dig en riktig karl med vett nog att tillfredsställs sin kvinna.

  • Anonym (bara några tankar­)
    Äldre 15 Mar 16:55
    #18

    Men hallå alla som skriker dumpa honom. Dom är unga, 17 år! Det är väl mycket möjligt att killen tror han när otillräcklig när hon inte ens blir våt. 
    Mycket känsligt ämne som kanske inte är så lätt att prata om i den åldern.

    Tycker TS ska fundera över hur det kommer sig att hon är vrålkåt men ändå är torr som en öken. Ja, hon använder dom orden.
    Det har aldrig hänt mig, inte ens när jag var så ung som de är. Blir jag kåt blir det vått där nere, och penetration gör aldrig ont hur stor killen än haft.
    Låter ju som TS blir avtänd pga just det, och inte på själva killen som hon verkar väldigt kär i.

    Kanske uppsöka en gynekolog som kan kolla om det är nåt vaj där nere?

Svar på tråden Blir avtänd...