• Äldre 10 Mar 18:43
    1344 visningar
    7 svar
    7
    1344

    Behöver din hjälp med mitt gymnasiearbete

    Hej, jag heter Moa och älskar att läsa. Jag går andra året på ekonomisklinje. Jag skulle bli tacksam om du kunde ägna några minuter till att fylla i min enkät rörande läsvanor. Gå gärna in på länken nedan. 


    https://forms.office.com/Pages/ShareFormPage.aspx?id=tO2QLpfT4kGHi8XxDRxSG_5-QOKrGmpBiA9GxT2BqUFUODY5VzZXWlU3WTdJOFVDT1c5RjFBSlUyVC4u&sharetoken=h5BKfv1MWsWyUeKITYO1


    Tack på förhand. 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-10 21:26
    Enkäten kommer att göras om, så ni behöver inte lägga tid att svara på denna.
  • Svar på tråden Behöver din hjälp med mitt gymnasiearbete
  • Äldre 10 Mar 18:56
    #1

    Den där länken får du göra om. Den är hoplös.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Elderb­erry
    Äldre 10 Mar 19:00
    #2

    Hur menar du med påverkas? Det kan ju innebära i princip vad som helst.

  • Äldre 10 Mar 19:52
    #3

    Fyllde i enkäten, men den verkar inte gå att skicka in, bara duplicera.

    Har du pratat igenom frågorna med dina lärare? Jag skulle rekommendera att du diskuterade hur man utformar en tydlig enkät med din handledare, gör om och publicerar på nytt.

  • Äldre 10 Mar 21:25
    #4

    Tack så mycket för er feedback, jag ska se över min enkät.

  • Anonym (gymna­sielär­are)
    Äldre 10 Mar 22:27
    #5
    Moa99 skrev 2018-03-10 18:43:07 följande:

    Hej, jag heter Moa och älskar att läsa. Jag går andra året på ekonomisklinje. Jag skulle bli tacksam om du kunde ägna några minuter till att fylla i min enkät rörande läsvanor. Gå gärna in på länken nedan. 


    https://forms.office.com/Pages/ShareFormPage.aspx?id=tO2QLpfT4kGHi8XxDRxSG_5-QOKrGmpBiA9GxT2BqUFUODY5VzZXWlU3WTdJOFVDT1c5RjFBSlUyVC4u&sharetoken=h5BKfv1MWsWyUeKITYO1


    Tack på förhand. 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-10 21:26
    Enkäten kommer att göras om, så ni behöver inte lägga tid att svara på denna.
    Gymnasiearbete brukar man göra i åk 3 så jag ställer mig frågande till varför du gör det i åk 2? Och sen heter det gymnasieprogram (Linje har det inte hetat sen nån gång på 90-talet, tänker det är bra att du vet vad din egen utbildning heter) Skrattande

    Inom kursen gymnasiearbete brukar lärarna gå igenom bl.a hur man bäst konstruerar enkäter. 
  • Anonym (Också lärare­)
    Äldre 11 Mar 00:31
    #6
    Anonym (gymnasielärare) skrev 2018-03-10 22:27:08 följande:

    Gymnasiearbete brukar man göra i åk 3 så jag ställer mig frågande till varför du gör det i åk 2? Och sen heter det gymnasieprogram (Linje har det inte hetat sen nån gång på 90-talet, tänker det är bra att du vet vad din egen utbildning heter) 

    Inom kursen gymnasiearbete brukar lärarna gå igenom bl.a hur man bäst konstruerar enkäter. 


  • HelaGo­tland
    Äldre 11 Mar 12:40
    #7

    "Jag påverkas av"......? Vad ska man svara på det? Fråga istället vilken genre man är mest intresserad av, t ex Äventyr - följdfråga är du äventyrlig irl? hurdå? Politisk litt - är du intr av politik irl? Politiskt engagerad? Detektivböcker - är du lite privatdeckare irl och hurdå?

Svar på tråden Behöver din hjälp med mitt gymnasiearbete