• Anonym (Kvinnan)

    Osynk i sexlust.

    Min man och jag är helt osynkat i vårt sexliv. Sexet är enligt oss både väldigt bra. Vi tänder på samma saker och är nyfikna att prova nya saker tex rollspel och leksaker. Problemet är att jag vill mycket oftare än honom. Senaste halvåret har vi haft sex ca 2-3 ggr i månaden. Jag önskar minst 2-3 ggr i veckan.

    Senaste halvåret har oxå vart psykiskt väldigt påfrestande för oss båda. Mannen tappar då sin lust av detta medans för mig blir sex någon som får påfrestningarna att kännas lättare. När det gått för länge utan sex enligt mig så känner jag en frustration i kroppen och har konfronterat mannen med att nu behöver jag sex. Vet att det ökar inte hans lust alls. Vi kan kommunicera kring detta men det är ändå så svårt.

    Jag har aldrig känt en sådan fysisk attraktion till någon man förut och heller inte haft bättre sex förut ( är 42 så jag har hunnit med en del). Denna attraktion och sexets kvalitet gör ju att jag vill ännu mer. Ja jag har provat att onanera för att klara mig men min hand/vibrator går inte att jämföra med hans hårda k*k. Det är som att äta falukorv när man vill ha oxfilé.

    Vårt förhållande är väldigt kärleksfull, respektfullt och jämlikt.

    Mannen sa senast vi pratade om detta att han går igång på jakten, att jag ska vara lite mer svår att få i säng. Men det är inte lätt att säga nej när min kropp skriker efter sex.

    Ni som är/varit i samma sits, bomba mig med synpunkter, tips och trix!

  • Svar på tråden Osynk i sexlust.
  • Anonym (Kvinnan)

    Finns det ingen som upplevt samma sak?

  • Anonym (KLF)

    Inte ovanligt att man är på olika nivå och lust. Blir nyfiken, hur går Ert rollspel till?

  • Zaphiod

    Jag tycker din man borde testa sina nivåer av testosteron. Jag tror det är väldigt ovanligt att en man tappar lusten till sin fru när det dels verkar vara ett bra förhållande i övrigt och ert sex (när ni har det) verkar vara bra.

    En vän till mig hade en liknande situation. Han och hans fru hade trots tre barn på kort tid som nu alla dessutom var tonåringar bibehållet ett sexliv med sex ca 2-3 ggr/vecka. Helt plötsligt vill han inte mer och han vet att det har inte med brist på kärlek för sin fru. han läste på och gick sen och testade sin nivå av testosteron. Den var ganska låg och han fick en salva som skall smörjas på axlarna med jämna mellanrum. Kroppen tar då upp testosteron och hans nivåer blev normala, och likaså blev hans lust. 

    Om din man har en vilja att vilja mer kan det vara något att prova.

  • Anonym (Kvinnan)

    Jag ser inte poängen med att berätta hur vårt rollspel går till.

    Mannen har medicinerad testoseronbrist och tar testoinjektioner 2 ggr i veckan. Så han ska enligt vården ligga rätt i dom värdena. Känns som vi mer fått en låsning på det psykiska planet.

Svar på tråden Osynk i sexlust.