• Äldre 11 Mar 18:53
    2523 visningar
    5 svar
    5
    2523

    Hjälp- Tre jungfrur i en familj

    Hej på er,

    Jag skulle så himla gärna vilja ha hjälp med att typ analysera en familjesituation. Det är nämligen så att jag och min blivande man är båda födda i jungfruns tecken och nu väntar vi ett jungfru barn. (Jag född 8/9, min kille 19/9 och barnet beräknas till 20/9)

    Tycker det är så himla spännande och tänker att det borde finnas något man kan analysera av det? Är jättenyfiken om någon är kunnig på ämnet. Kan berätta mer info om oss om det hjälper? Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Hjälp- Tre jungfrur i en familj
  • Äldre 11 Mar 20:08
    #1

    Hujedamej....

    Jorden är ett klot som snurrar i rymden.

    Den är smittad med människor som har bestämt att ett varv runt solen kallas för år. Sedan är det månen som cirkulerar kring oss, vilket människor kallar för månad. Anledningen hoppas jag att du vet?

    Allt detta bara är så och det finns alltså inga magiska krafter som berättar om hur någon kommer att bete sig, grunda beslut eller ta handling.

    Om du tror att ditt barn kommer bli på ett visst sätt för att du har läst en tidning så blir jag orolig.

  • Äldre 11 Mar 20:21
    #2

    För femtusen plus moms kan du få en tvåsidig analys. För 25 000 plus moms kommer jag hitta på ännu mer.

  • Äldre 11 Mar 20:33
    #3

    Min mamma, pappa samt 4 syskon är lejon allihopa. Guess what.... de är fortfarande lika olika som individer och har olika relationer till andra människor som firren och tvillingen. Att de är lejon allihop säger inte ett smack.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Äldre 11 Mar 20:41
    #4
    Namnbricka skrev 2018-03-11 20:08:19 följande:

    Hujedamej....

    Jorden är ett klot som snurrar i rymden.

    Den är smittad med människor som har bestämt att ett varv runt solen kallas för år. Sedan är det månen som cirkulerar kring oss, vilket människor kallar för månad. Anledningen hoppas jag att du vet?

    Allt detta bara är så och det finns alltså inga magiska krafter som berättar om hur någon kommer att bete sig, grunda beslut eller ta handling.

    Om du tror att ditt barn kommer bli på ett visst sätt för att du har läst en tidning så blir jag orolig.


    Att jag skulle tro att våra stjärntecken avgör hur vi handlar, beter oss eller exakt skulle berätta hur mitt barn kommer bli - det hittar du på själv. Jag undrar bara vad astrologin säger om våran kanske lite speciella kombo. Jag tycker att astrologi och stjärntecken är spännande och kul. Om du inte gör det så behöver du inte lägga sin tid på att svara i min tråd.
  • Äldre 11 Mar 20:45
    #5
    Aniiee skrev 2018-03-11 20:33:13 följande:

    Min mamma, pappa samt 4 syskon är lejon allihopa. Guess what.... de är fortfarande lika olika som individer och har olika relationer till andra människor som firren och tvillingen. Att de är lejon allihop säger inte ett smack.


    Ja såklart är det så. Jag och min kille är som sagt samma stjärntecken men såklart är vi olika som individer ändå. Däremot är vi båda ganska typiska jungfrur också och vår relation är vad man kan läsa om som jungfrur är som par ?enligt astrologin? men såklart går en relation inte att definiera efter en sådan beskrivning heller.

    Men jag har träffat människor som kan mycket on astrologi och ibland har dom en spännande analys.... som en kul grej!
Svar på tråden Hjälp- Tre jungfrur i en familj