• Anonym (Ensam?)

    Inget behov av närhet.

    Jag har inget behov av fysisk närhet säger min man. Jag är benägen att hålla med. Finns det någon annan i samma situation?

  • Svar på tråden Inget behov av närhet.
  • Anonym (Gooooo)

    Fråga: vad får du/ni ut av förhållandet när det saknas passion för varandra?

  • Anonym (Ensam?)

    Vi ska separera.

    Vi har varit tillsammans i 18 år, jag har aldrig haft något större behov av närhet.

  • Anonym (Kia)

    Gäller det alla eller enbart din man? Har ni barn? Husdjur? Drabbar det ingen annan än dig själv och du är nöjd så är det ju inga problem. I annat fall tycker jag nog du borde reda ut det där hos en psykolog.

  • Anders 386

    Jag tror att det helt enkelt är en personlig egenskap. Vissa har stort behov av fysisk närhet medan det för vissa är ganska likgiltigt. Problemet uppstår först när man i ett förhållande har väldigt olika behov.

  • Anonym (Ensam?)

    Vi har både barn och husdjur och vi ska separera.

    Jag kramar mitt barn ofta och visar stor omsorg men det är gentemot min sambo jag känner så, har varit så i samtliga förhållanden jag haft.

    Anders 386: jag tror som du, detta ingår i min personlighet på något sätt.

  • Anonym (A)
    Anonym (Gooooo) skrev 2018-03-12 04:37:27 följande:
    Fråga: vad får du/ni ut av förhållandet när det saknas passion för varandra?
    Håller med
  • Anonym (Ensam?)
    Mother40 skrev 2018-07-30 08:50:53 följande:

    Hej! Jag vet exakt hur du känner. Min man säger samma sak och det är inte bra för vår relation.


    Hur reder ni ut det?

    Nu har jag separerat, kramar mitt barn men känner ingen längtan efter en ny man...
Svar på tråden Inget behov av närhet.