• Anonym (-)

    Svälja sperma

    Hur lär man sig att svälja sperma?

    Första gången jag testade så fick jag en enorm kväljning och rapade till två gånger... Kanske inte så sexigt.

    Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv...

    Hans sperma smakar inte gott, det kommer mycket, säkert 1 matsked, så är det salt, beskt och klumpigt... Vill ju nästan kräkas när jag tänker på det och jag vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill, men nu vill jag lära mig!

    Hjälp och tips önskas!

  • Svar på tråden Svälja sperma
  • Anonym (S)

    Går det lära sig att dricka kaffe, whisky, äta havregrynsgröt och kvarg eller något annat som är svårt att svälja eller gilla så går det nog att lära sig att åtminstone klara av sperma också. I de flesta fallen så handlar det ju om att vänja sig, och då är det ju egentligen bara att svälja och svälja tills du har vant dig. Du kan ju ta det i mindre steg, låt honom komma i munnen bara först (spotta eller låta det rinna ut), sedan spotta ut nästa allt och svälja en mindre mängd och så vidare.

    Sedan kan du ju tipsa honom om att äta bättre och mindre skräp, det påverkar smaken. Ananas har jag hört ska göra smaken lite sötare, bland annat.

  • Anonym (ug)

    se till att han har kuken långt ner i din hals när han kommer - då rinner det bara rakt ner och du märker det knappt

  • Anonym (* Y *)
    Anonym (-) skrev 2018-03-14 09:27:37 följande:

    Hur lär man sig att svälja sperma?

    Första gången jag testade så fick jag en enorm kväljning och rapade till två gånger... Kanske inte så sexigt.

    Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv...

    Hans sperma smakar inte gott, det kommer mycket, säkert 1 matsked, så är det salt, beskt och klumpigt... Vill ju nästan kräkas när jag tänker på det och jag vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill, men nu vill jag lära mig!

    Hjälp och tips önskas!


    Jag spottar ut och sköljer sen med Munskölj.

    Gillar inte heller att svälja.
  • Anonym (I)

    Som tipset ovan, ha kuken långt in när han kommer så inte sperman hamnar på smaklökarna.

  • Gunilla1963

    Se det bara som ett nyttigt proteintillskott! Man måste väl inte smaka så mycket på det? Det är bara att svälja! Jag tycker hela processen är upphetsande och är så inne i själva sugandet att jag skulle ha svårt att "stanna upp" och börja analysera vad det smakar eller vilken konsistens det har. För mig har det alltid känts helt naturligt att svälja och skulle jag suga en man som INTE ville jag skulle svälja skulle jag nog bli besviken. 

  • Anonym (I)

    Om du klarar djupt kan du alltid be honom snällt om att ta tag i ditt huvud och trycka in sig så djupt det går när han kommer. Då kommer satsen långt ner istället för på tungan.

  • Anonym (Osvald)
    Anonym (-) skrev 2018-03-14 09:27:37 följande:

    Hur lär man sig att svälja sperma?

    Första gången jag testade så fick jag en enorm kväljning och rapade till två gånger... Kanske inte så sexigt.

    Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv...

    Hans sperma smakar inte gott, det kommer mycket, säkert 1 matsked, så är det salt, beskt och klumpigt... Vill ju nästan kräkas när jag tänker på det och jag vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill, men nu vill jag lära mig!

    Hjälp och tips önskas!


    Är det jobbigt bara att ta det i munnen eller är det just sväljandet som är problem? Min fru tar inte i munnen så jag har inga bra tips om hur man lär sig det. Men ett sätt är väl som nån skrev att ta det långt in och svälja direkt så försvinner det fort ur munnen. 

    Jag har smakat på min egen sperma ett par gånger. Det var inte så behagligt, men om jag skulle vara homosexuell eller kvinna skulle jag nog kunna ta den om det var skönt för min partner. Grunden för sex är att man gör bara sådant man vill, men samtidigt är det ett givande och tagande där man får bjuda till lite för att göra det skönt för partnern. Det är säkert många kvinnor som sväljer trots att de inte gillar det, men samtidigt tycker väl de flesta killar att det är jätteskönt. Själv har jag accepterat att avstå eftersom frun inte vill, men jag har full förståelse för att din pojkvän önskar det.
  • Anonym (-)
    Anonym (Osvald) skrev 2018-03-14 15:47:20 följande:

    Är det jobbigt bara att ta det i munnen eller är det just sväljandet som är problem? Min fru tar inte i munnen så jag har inga bra tips om hur man lär sig det. Men ett sätt är väl som nån skrev att ta det långt in och svälja direkt så försvinner det fort ur munnen. 

    Jag har smakat på min egen sperma ett par gånger. Det var inte så behagligt, men om jag skulle vara homosexuell eller kvinna skulle jag nog kunna ta den om det var skönt för min partner. Grunden för sex är att man gör bara sådant man vill, men samtidigt är det ett givande och tagande där man får bjuda till lite för att göra det skönt för partnern. Det är säkert många kvinnor som sväljer trots att de inte gillar det, men samtidigt tycker väl de flesta killar att det är jätteskönt. Själv har jag accepterat att avstå eftersom frun inte vill, men jag har full förståelse för att din pojkvän önskar det.


    Hej! Bara tanken av att ha det rullandes runt i munnen och sedan få mod till att svälja det... Jag tycker det är som typ snor i konsistens och jag är sjukt känslig mot sånt men vill så hemskt gärna sluta tänka såhär, haha. Läser alla kommentarer om att kvinnor älskar att svälja sperman och önskar jag kunde vara likadan. Det är sjukt upphetsande då jag gillar att vara dominerad också. Shit alltså, tänk om jag kräks eller nåt, men varför ska just jag göra det och inga andra...
  • Anonym (Osvald)
    Anonym (-) skrev 2018-03-14 16:53:47 följande:
    Hej! Bara tanken av att ha det rullandes runt i munnen och sedan få mod till att svälja det... Jag tycker det är som typ snor i konsistens och jag är sjukt känslig mot sånt men vill så hemskt gärna sluta tänka såhär, haha. Läser alla kommentarer om att kvinnor älskar att svälja sperman och önskar jag kunde vara likadan. Det är sjukt upphetsande då jag gillar att vara dominerad också. Shit alltså, tänk om jag kräks eller nåt, men varför ska just jag göra det och inga andra...
    Har du testat bara en gång att ta i munnen alltså?
Svar på tråden Svälja sperma