• Äldre 14 Mar 16:54
    1669 visningar
    4 svar
    4
    1669

    Vilken förlossningsklinik?

    Hej! Jag har tid hos barnmorskan 4/4 och ska då ha bestämt mig vilken förlossningsklinik jag vill skriva in mig på. Googlade lite o det var väl 50/50 på alla. Lust att rösta vilken ni tycker? Första gången för mig så är väldigt kluven ????

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken förlossningsklinik?
  • Äldre 14 Mar 18:43
    #1
    +1

    Har fött mina två barn på Bb Stockholm och jar listat mig där nu för tredje förlossningen i april.

    Har varit nöjd med allt där. Men det finns många bra förlossningar atr vända sig till. :)

    Lycka till!

  • Äldre 15 Mar 19:25
    #2

    Har inte SöS fått en helt ny förlossningsklinik nu, någon som har färsk erfarenhet? Tror den öppnade för ca ett år sedan, enligt den här artikeln i alla fall.

    Många förbättringar med badkar, egen toalett på förlossningsrummet osv.

    www.stockholmdirekt.se/nyheter/se-bilderna-sa-blir-nya-forlossningen-pa-sos/repqaq!bjHJhVOuNjGVYY8jgz1Y6w/

  • Äldre 15 Mar 19:35
    #3

    Puff!

    Har inte SöS fått en helt ny förlossningsklinik nu, någon som har färsk erfarenhet? Tror den öppnade för ca ett år sedan, enligt den här artikeln i alla fall.

    Många förbättringar med badkar, egen toalett på förlossningsrummet osv.

    www.stockholmdirekt.se/nyheter/se-bilderna-sa-blir-nya-forlossningen-pa-sos/repqaq!bjHJhVOuNjGVYY8jgz1Y6w/

    Men på Danderyds hemsida står att man erbjuds plats på BB vårdavdelning eller BB-hotell. Och på SöS står att man erbjuds hemgång 6-12 timmar efter förlossning, direkt från förlossningsavdelningen!! Någon som ver hur det funkar i praktiken? Blir man utkastad direkt från SöS även om man inte vill?

  • Äldre 15 Mar 19:36
    #4

    Sorry för dubbelpost...

Svar på tråden Vilken förlossningsklinik?