• blubbeblubb

    Ni som gjort bröstförminskning?

    Jag ska göra bröstförminskning nästa vecka och har lite frågor bara för er som gjort. Hur många timmar tog det allt som allt? Alltså förberedelserna, själva operationen tills ni vaknade?

    Åkte ni hem samma dag eller stannade ni kvar? Vad är att föredra?

    Hur ont hade ni dagarna efter och hur mycket kunde ni röra er med överkroppen o Så?

    Jag är livrädd för att bli sövd och att jag ska få hemska komplikationer efteråt. Kan knappt sova redan nu fast det är en vecka kvar ????

    Mvh nervös tjej

  • Svar på tråden Ni som gjort bröstförminskning?
  • Anonym (Boobies)
    blubbeblubb skrev 2018-03-14 17:38:28 följande:

    Jag ska göra bröstförminskning nästa vecka och har lite frågor bara för er som gjort. Hur många timmar tog det allt som allt? Alltså förberedelserna, själva operationen tills ni vaknade?

    Åkte ni hem samma dag eller stannade ni kvar? Vad är att föredra?

    Hur ont hade ni dagarna efter och hur mycket kunde ni röra er med överkroppen o Så?

    Jag är livrädd för att bli sövd och att jag ska få hemska komplikationer efteråt. Kan knappt sova redan nu fast det är en vecka kvar ????

    Mvh nervös tjej


    Jag tyckte inte det var så hemskt.

    Jag vaknade upp och var kissnödig. Uppvaket gick bra och det gjorde inte speciellt ont efter.

    Fick åka hem dagen efter. Själva op tar 2h, du vaknar upp kort efter.

    Tänk på att du inte får anstränga dig veckorna efter. Bära tungt eller vara fysiskt aktiv. Be gärna någon nära om hjälp med sysslorna. Du får inte anstränga dig med större träning under 3-6månader.

    Tuttarna kommer bli blåa som faaan och sen gå över i ett gult stadie. Ingen fara över det och det är normalt.

    Det kommer att vara ömt och lite obekvämt första månaden men du överlever det med alvedon. Har massa bilder och grejer. Är du sugen på att se/veta så skicka mail till littledeecontact@gmail.com så berättar jag mer :)
Svar på tråden Ni som gjort bröstförminskning?