• mamman på 30 år

    Hur övertalar jag min man att jogga naken på ICA?

    Min man älskar att jogga, så jag föreslog honom att göra det fullt naket i vår närmaste ICA butik i Malmö. Han blev mycket förvånad och började att diskutera detta mycket irriterat. Min yngre bror på 15 år råkade höra vårt samtal och tänkte att han ville göra det istället, innan jag han stoppa honom hade han redan slängt av sig kläderna och joggat fullt naket till ICA butiken. Så småningom hade polisen kommit tillbaka med honom, förhört oss och krävt dagsböter på 500 kronor.

    Min man vägrar fortfarande att göra det, hur skall jag gå till väga?

  • Svar på tråden Hur övertalar jag min man att jogga naken på ICA?
  • Nandez
    Figgestar skrev 2018-03-16 10:24:27 följande:
    Folk gör det mesta under pistolhot. Prova det!
    Ha, ha
  • Aniiee
    skånekillen999 skrev 2018-03-16 12:57:16 följande:

    du skulle inte själv kunna föregå med gott exempel då?

    kanske springa som ett par hand i hand:p


    Tja, jag tror i min enfald att bästa sättet för en kvinna att få en man att jogga naken genom ICA är att befinna sig i andra änden gentemot ingången med öppet mål...... då blir det nog fart på guben.....
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • skånekillen999
    Aniiee skrev 2018-03-16 20:12:15 följande:

    Tja, jag tror i min enfald att bästa sättet för en kvinna att få en man att jogga naken genom ICA är att befinna sig i andra änden gentemot ingången med öppet mål...... då blir det nog fart på guben.....


    hehe mmm ja du har nog rätt;)

    när du målar upp det så så känns det ju självklart;)
  • Hermioney
    Aniiee skrev 2018-03-16 20:12:15 följande:

    Tja, jag tror i min enfald att bästa sättet för en kvinna att få en man att jogga naken genom ICA är att befinna sig i andra änden gentemot ingången med öppet mål...... då blir det nog fart på guben.....


    Hahahahahaha
Svar på tråden Hur övertalar jag min man att jogga naken på ICA?