• Anonym (stor man)
    Äldre 14 Mar 23:33
    52928 visningar
    307 svar
    307
    52928

    Tjock tjej får ligga obegränsat. Tjock man kan förbli oskuld.

    visst är det orättvist?+

  • Svar på tråden Tjock tjej får ligga obegränsat. Tjock man kan förbli oskuld.
  • Anonym (Amali­a)
    Äldre 14 Mar 23:55
    #1
    +1

    Jaha..

  • Anonym (.)
    Äldre 14 Mar 23:59
    #2
    +1

    Ja sannerligen ett rejält samhällsproblem. Frågan är om staten eller feministerna först kommer fram med en lösning på problemet?

  • Anonym (stor man) Trådstartaren
    Äldre 15 Mar 00:05
    #3
    Anonym (.) skrev 2018-03-14 23:59:28 följande:

    Ja sannerligen ett rejält samhällsproblem. Frågan är om staten eller feministerna först kommer fram med en lösning på problemet?


    Feministerna bryr sig inte om överviktiga män. Men vi har väl också rätt att få ligga?
  • Anonym
    Äldre 15 Mar 00:07
    #4
    +3

    På kvinnor hamnar kilona på rätt ställen på grund av östrogenet. Väldigt attraktivt.

  • Äldre 15 Mar 00:11
    #5
    +5

    Fast det beror väl lite på vad man gör själv för att det ska hända något också, hur ofta man tar initiativet och hur ofta man tycker synd om sig själv istället för att vara social, open minded och bjuda på sig själv. Jag är man, tjock, förälder och har fått ligga en hel del i mina dagar. Det blir aldrig bättre än vad man gör det till. Är det något som dom flesta kvinnor finner mycket oattraktivt så är det män som håller långa utläggningar om hur synd det är om dom.

  • Anonym (Emma)
    Äldre 15 Mar 06:02
    #6
    +6

    Håller med, sjukt orättvist! Det är en rättighet att få ligga. Jag har själv legat med ett flertal tjocka män under åren och gifte mig t om med en, bara för att jag är feminist och tror på lika rättigheter. Lite får man offra liksom. Alla kvinnor borde tvingas till att ligga med iallafall en tjock man under perioden 18-40 år bara för att uppfylla en slags kvot.

  • Anonym (Vem?)
    Äldre 15 Mar 06:06
    #7

    Vem säger att tjocka män inte får ligga?

    Flera av mina vänner har tjocka män som de ligger med.

    Det handlar mer om hur man är. Tjocka män kanske Hr sämre självförtroende än tjocka kvinnor?

  • Anonym (JK)
    Äldre 15 Mar 06:07
    #8
    +1

    Om du har pengar kan du se ut hur f*n du vill och ändå ha kvinnor efter dig.

  • Äldre 15 Mar 06:11
    #9

    Om det nu är en rättighet att ligga så är det väl som med alla andra rättigheter det medför lite skyldigheter och i fallet ligga medför väl det att man beter sig på ett attraktivt sätt åt det motsatta könet
    Jag är skälv överviktig och har inga problem att få ligga även med kvinnor som anses alldeles för fina för en sådan som mig

  • Äldre 15 Mar 06:16
    #10
    Anonym (stor man) skrev 2018-03-15 00:05:09 följande:

    Feministerna bryr sig inte om överviktiga män. Men vi har väl också rätt att få ligga?


    Ni får väl ligga med varandra. Två tjockisar i en smäll.
    Bunnies, it must be bunnies!
Svar på tråden Tjock tjej får ligga obegränsat. Tjock man kan förbli oskuld.