• mamman på 30 år

    Erektionsmeddelanden?

    Min bästa vän som är en mamma på 40 år hade hittat en app på mobilen där man kunde få aviseringar på om en vis person hade fått erektion, något som hon vill använda på sin 15-åriga son för att försäkra sig att han inte skulle förmå sig att göra sexuella olämpliga saker under skoltid. Jag tycker det är oacceptabelt! Håller ni med?

  • Svar på tråden Erektionsmeddelanden?
  • plättarmedsylt

    Låter konstigt. Hur skulle en sådan app ens fungera?

  • mamman på 30 år
    plättarmedsylt skrev 2018-03-15 12:14:23 följande:

    Låter konstigt. Hur skulle en sådan app ens fungera?


    Jadu... teknikens framgång.
  • 8airam8

    Uppenbar lögn.


    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • plättarmedsylt
    mamman på 30 år skrev 2018-03-15 12:16:01 följande:

    Jadu... teknikens framgång.


    Ska sonen gå runt med en grunka i kalsongerna som mäter hur hård hans snopp är, och skickar ett meddelande till mammans app när snoppen uppnått en viss hårdhetsgrad?
  • Anonym (Hormoner)
    plättarmedsylt skrev 2018-03-15 12:14:23 följande:

    Låter konstigt. Hur skulle en sådan app ens fungera?


    På en tonåring - den avviserar jämt
  • Lars Emil
    plättarmedsylt skrev 2018-03-15 12:48:51 följande:
    Ska sonen gå runt med en grunka i kalsongerna som mäter hur hård hans snopp är, och skickar ett meddelande till mammans app när snoppen uppnått en viss hårdhetsgrad?
    Enligt vad jag hört så består appen av en osynlig svävande grunka som kan beordras att ha uppsikt på hans snopp via några knapptryck i appen. Grunkan tas en timme att utvecklas inuti mobilen i appen och när den är färdigutvecklat så svävar den ut genom hörlursinkopplingen på telefonen. När hans penis är på väg att gå upp i erektion så märker grunkan av det och börjar att filma händelsen som sedan spelas upp live på morsans app, den har en inbyggd röntgen som går igenom kläderna. Mycket perverst, jag vet :/
  • plättarmedsylt
    Lars Emil skrev 2018-03-15 13:03:34 följande:

    Enligt vad jag hört så består appen av en osynlig svävande grunka som kan beordras att ha uppsikt på hans snopp via några knapptryck i appen. Grunkan tas en timme att utvecklas inuti mobilen i appen och när den är färdigutvecklat så svävar den ut genom hörlursinkopplingen på telefonen. När hans penis är på väg att gå upp i erektion så märker grunkan av det och börjar att filma händelsen som sedan spelas upp live på morsans app, den har en inbyggd röntgen som går igenom kläderna. Mycket perverst, jag vet :/


    Haha
  • Anonym (. )( .)
    mamman på 30 år skrev 2018-03-15 12:05:04 följande:

    Min bästa vän som är en mamma på 40 år hade hittat en app på mobilen där man kunde få aviseringar på om en vis person hade fått erektion, något som hon vill använda på sin 15-åriga son för att försäkra sig att han inte skulle förmå sig att göra sexuella olämpliga saker under skoltid. Jag tycker det är oacceptabelt! Håller ni med?


    Men den är ju bara på skoj! Hahah det finns inga appar som kan kolla erektionen!! Förstår du inte att man skulle behöva elektroder fästa vid snoppen för det! Hahaha
Svar på tråden Erektionsmeddelanden?