• Äldre 15 Mar 12:25
    10681 visningar
    25 svar
    25
    10681

    Är jag bög?

    Tja jag är en man på 20 år och jag tänder på att se på bög por är jah jag bög?

    tacksam för svar

  • Svar på tråden Är jag bög?
  • Anonym (en kille)
    Äldre 15 Mar 12:27
    #1
    -1 +1

    Inte nödvändigtvis. Man kan tända på saker i fantasin som man aldrig skulle tända på i verkligheten när det kommer till kritan.

  • Äldre 15 Mar 12:31
    #2

    Nej det behöver du inte vara. I fantasier är det mesta tillåtet. Så länge man inte gör fantasier som är olagliga till verklighet är allt lugnt.

    Om du är homosexuell känner du bäst själv ute i verkliga livet. Tänder du bara på killar och skulle kunna bli eller är förälskad i en kille kan det ju mycket väl vara så. Man kan ju vara bisexuell också.

    Ta det lugnt och skulle du nu vara det är det ju inte hela världen även om jag förstår att man kan drabbas av en del fördomar.

  • Anonym (Enkel­t)
    Äldre 15 Mar 12:31
    #3
    -2 +1

    Hooka en snubbe som är bisexuell eller homosexuell.

    Gillar du att få kuk/ge kuk.

    Gillar du att suga kuk/få kuken avsugd.

    Ja då är du förmodligen homosexuell.

    Gillar du tjejer ändå?

    Ja. Då är du nog bisexuell.

    Works 10/10 times

  • Anonym (inte säkert­.)
    Äldre 15 Mar 12:40
    #4
    -1
    Lars Emil skrev 2018-03-15 12:25:08 följande:
    Tja jag är en man på 20 år och jag tänder på att se på bög por är jah jag bög?
    tacksam för svar
    Man kan tända på sex med båda könen när man TITTAR på det på video/TV. Det innebär inte att du är gay. Men om du blir KÄR i en kille så är du antagligen gay. Om du blir kär i tjejer också så är du troligen bisexuell. Dvs tänder på båda könen. Själv är jag straight. Åtminstone när det gäller att själv ha sex med motsatta könet - skulle aldrig kunna ha sex med någon med samma kön som jag själv. Hade heller aldrig kunnat bli kär i någon med samma kön som jag själv. Men tända på att TITTA vad gäller båda könen, det kan jag.
  • Anonym (en kille)
    Äldre 15 Mar 12:45
    #5
    -1
    Anonym (Enkelt) skrev 2018-03-15 12:31:57 följande:

    Hooka en snubbe som är bisexuell eller homosexuell.

    Gillar du att få kuk/ge kuk.

    Gillar du att suga kuk/få kuken avsugd.

    Ja då är du förmodligen homosexuell.

    Gillar du tjejer ändå?

    Ja. Då är du nog bisexuell.

    Works 10/10 times


    Sex är inte sexualitet.
  • Anonym (Bikil­le)
    Äldre 15 Mar 13:16
    #6
    +2
    Anonym (inte säkert.) skrev 2018-03-15 12:40:54 följande:

    Man kan tända på sex med båda könen när man TITTAR på det på video/TV. Det innebär inte att du är gay. Men om du blir KÄR i en kille så är du antagligen gay. Om du blir kär i tjejer också så är du troligen bisexuell. Dvs tänder på båda könen. Själv är jag straight. Åtminstone när det gäller att själv ha sex med motsatta könet - skulle aldrig kunna ha sex med någon med samma kön som jag själv. Hade heller aldrig kunnat bli kär i någon med samma kön som jag själv. Men tända på att TITTA vad gäller båda könen, det kan jag.


    Nej, blanda inte i känslor i detta. Man kan mycket väl vara bisexuell och gilla att ha sex med killar, men inte alls hysa några varmare kärlekskänslor för killar . Bara för att man är bisexuell så behöver man inte vara biemotionell...

    Jag är bisexuell, men har aldrig blivit kär i killar o lär aldrig bli det heller.

    Ts, om du vill få reda på din sexualitet, gör som enkelt skriver. Träffa nån gay kille, gå på dejt o snacka lite. Känns det rätt i byxan, så fortsätter du så långt som du vill. Känns det fel, så är det bara tacka för dig och gå hem. Det finns många binyfikna som bangar ur längs vägen, så uppenbarligen är det många som fantiserar om killsex.

    Qruiser är stället att regga sig på om du vill hitta nån vettig kille för sex.
  • Anonym (inte säkert­.)
    Äldre 15 Mar 13:21
    #7
    -3
    Anonym (Bikille) skrev 2018-03-15 13:16:40 följande:
    Nej, blanda inte i känslor i detta. Man kan mycket väl vara bisexuell och gilla att ha sex med killar, men inte alls hysa några varmare kärlekskänslor för killar . Bara för att man är bisexuell så behöver man inte vara biemotionell...

    Jag är bisexuell, men har aldrig blivit kär i killar o lär aldrig bli det heller.

    Ts, om du vill få reda på din sexualitet, gör som enkelt skriver. Träffa nån gay kille, gå på dejt o snacka lite. Känns det rätt i byxan, så fortsätter du så långt som du vill. Känns det fel, så är det bara tacka för dig och gå hem. Det finns många binyfikna som bangar ur längs vägen, så uppenbarligen är det många som fantiserar om killsex.

    Qruiser är stället att regga sig på om du vill hitta nån vettig kille för sex.
    Men snälla du, att vara gay handlar om just känslor. 
  • Anonym (*)
    Äldre 15 Mar 13:37
    #8
    -1
    Lars Emil skrev 2018-03-15 12:25:08 följande:

    Tja jag är en man på 20 år och jag tänder på att se på bög por är jah jag bög?

    tacksam för svar


    Jag är tjej och tänder på lesbisk porr MEN jag är inte lebb. Jag vill bara ha sex.

    Homo har kärlekskänslor för samma kön.
  • Anonym (A)
    Äldre 15 Mar 13:39
    #9
    -1
    Anonym (en kille) skrev 2018-03-15 12:27:03 följande:
    Inte nödvändigtvis. Man kan tända på saker i fantasin som man aldrig skulle tända på i verkligheten när det kommer till kritan.
    Så är det
  • Anonym (D)
    Äldre 15 Mar 16:11
    #10
    -1

    Jag är kille och har legat med killar,för mig handlade det bara om sex,jag tänder bara på tjejer och har alldrig haft några känslor för en kille,så jag är övertygad att det är samma för dig.

Svar på tråden Är jag bög?