• Zandylina

    Orolig och konfunderad.

    Hej alla, vet skrivit förut men nu annat, visste ej riktigt vilken kategori skulle lägga så tog en, förlåt för äckligt inlägg.

    Jag vet ej exakt när ägglossning vart antingen så var dem den 8-9/3 hade liten tempdipp på måndagen sen 3 lite högre tempar fram till i torsdags då poof gick ner,sen igår ännu mer ner. :/ Nu uppåt igen ligger ca halv grad över min normala kroppstemp om ej lite mer.

    På måndagen började konstig molvärk i nedre magpartiet och har sen dess suttit i konstant ibland kraftigare ibland mindre. Sen i tisdags även haft kraftig diarrè (gulaktig vattnig) flera gånger om dagen å iillamående som kommer å går. Konstant törstig antagligen pga tarmtömmning så ofta. Måste typ äta konstant nåt litet för att ej må illa.

    Igår när torkade och "kollade" mig själv fick jag som en kraftig slem/äggvite/mjölkaktig flytning på pappret och även fingrarna, känner mig konstant uppsvälld, illamående men ingen feber. Även haft halsbränna å kväljningar senaste 2 dagarna.
    Sen igår har jag haft lite extra ont enbart på höger sidan av nedre magen runt äggledarna samt ner mot ljumskarna även lätt i mitten.
    (Blindtarm opererad så ej den)

    Dock pga av tarmtömmingen så ofta och mkt börjar ja bli lätt orolig om det kan vara någon tarmsjukdom eller om detta kanske e tecken på graviditet.

    Har BIM vad tror e runt 21-24/3 först så ett tag kvar så självklart vart gravtest igår morse negativt.

Svar på tråden Orolig och konfunderad.