• nellie17

    BIM liten rosa flytning, inte morgonurin, negativt test

    Hej!

    Jag fick ett positivt ÄL-test (CB digital) 3/3, alltså för 14 dagar. BIM är alltså idag. Igår fick jag en svagsvag rosa flytning på pappret när jag torkade mig en gång men näst intill helt obefintlig. Har haft som en supersvag molvärk i tjejmagen sedan en vecka tillbaka, svårt att sova sedan ÄL och känner mig småvarm i kroppen. Inte som feber utan mer att jag i vanliga fall alltid fryser men nu gör jag inte det. Jag gick upp idag och kissade vid 09 och fick nyss för mig (kl 13) att ta ett gravtest iaf, ett cb digital som visade negativt. Åh andra sidan så hade jag ju kissat fyra timmar innan.

    Känner ett litet önsketänkande absolut, men tycker att det skiljt sig så mycket mellan ÄL och BIM den här gången. Ökade flytningar, långdragen molvärk som jag inte brukar ha, har känt lite i brösten till och från. 

    Tycker ni att jag borde inse fakta och att bebisverkstaden är ''to be continued'' eller tror ni att det finns lite hopp om jag väntar några dagar till och ifall en blödning uteblir kanske tar ett nytt test på låt säga måndag? Vet att morgonurin är säkrast också så tänker att antingen kanske det var för tidigt att testa eller så vart de negativt för att det inte var just morgonurin. 

    Förlåt om inlägget blev lite ''förvirrat'' är på väg till jobbet men ville skriva några rader ifall det finns någon vänlig själ som vet mer eller också bara vill prata av sig :) tack för svar

  • Svar på tråden BIM liten rosa flytning, inte morgonurin, negativt test
  • Pimpinellan

    Så länge inte mensen kommit finns det hopp. Glad Dessutom visar ofta äl-test positivt dagen före så det kan ju vara bara 13 dagar sen äl och långt ifrån alla gravida får plus då.

  • nellie17

    Gulle dig! :D ja, så är det ju! Vad smart att tänka så. De har liksom varit lite mer rosa/brunt nu på pappret men inte så att det är någon mängd liksom. Får helt enkelt avvakta och se. Tyvärr så ställer ju molvärken till det lite så är lite nervös att dem kanske kommer snart ändå :/

  • Pimpinellan
    nellie17 skrev 2018-03-17 19:14:58 följande:
    Gulle dig! :D ja, så är det ju! Vad smart att tänka så. De har liksom varit lite mer rosa/brunt nu på pappret men inte så att det är någon mängd liksom. Får helt enkelt avvakta och se. Tyvärr så ställer ju molvärken till det lite så är lite nervös att dem kanske kommer snart ändå :/
    Jag har bara molvärk som gravid så för mig är det ett säkert tecken. Tyvärr är det ju "bara" att vänta och se vart blödningen tar vägen. Vissa blöder massor och är gravida ändå så man vet ju aldrig.
Svar på tråden BIM liten rosa flytning, inte morgonurin, negativt test