• Anonym (X)

    Ex är deprimerad eller narcissist?

    Vi träffades intensivt par månader han & jag.

    Han började dra sig undan från mig & jag avslutar vårt.

    Så fort han märker jag tar mig samman & försöker komma över allt, så söker han upp mig för att berätta han saknar mig, tänker på mig & älskar mig? Ger mig förhoppningar..

    Sen börjar det om igen, så fort han får respons av mig att jag känner det samma för honom..

    drar han sig undan blir & blir kall varje gång.

    Vill han medvetet knäcka mig?

    Ikväll har jag haft en riktigt trevlig kväll med en annan man som både uppskattar mig & visar det. Snart ska vi mötas upp igen för att gå vidare till hans vänner. Snygg, rolig & kärleksfull är han.

    Verkar riktigt stolt över att få umgås med mig, medans x verkar skämas över mig?

    x har väl fått reda på att jag skulle göra detta i kväll för plötsligt bryr han sig igen vad jag gör med gulliga sms.Så nu får jag ångest igen & har svårt koppla av med en fin man som tar insiativ att både höras & ses."Den första jag träffar nu efter par månader med x"

    Varför gör han såhär? Han är en vuxen medelålders man som borde va klar med fjortis sätta på allt safari & spela spel med mig?

  • Svar på tråden Ex är deprimerad eller narcissist?
  • Synsksynthcyniker
    Tow2Mater skrev 2018-03-17 23:30:38 följande:

    Frågan är varfor du får ångest? Stäng av telefonen och ha trevligt med den man som uppskattar dig!


    Ja! Väldigt bra rekommendation!

    Avstå alltid från att skaffa relationer med renoveringsobjekt till killar liksom du avstår från att köpa en trasig bil. Njut av den du träffat nu och vill vara med!
  • Anonym (BNY)
    Synsksynthcyniker skrev 2018-03-18 00:38:44 följande:
    Ja! Väldigt bra rekommendation!

    Avstå alltid från att skaffa relationer med renoveringsobjekt till killar liksom du avstår från att köpa en trasig bil. Njut av den du träffat nu och vill vara med!
    Håller med!

    Har själv försökt förstå en sån där typ, men det går inte. Ge upp är mitt bästa råd.
    Narcissist, asperger, anknytningsproblematik, adhd, borderline, player eller vanlig hederlig omognad... skitsamma.
    Man får bara inse att vissa personer är omöjliga att ha en seriös relation med. Allt är på deras villkor.
    Det går inte att renovera dem, hur mycket tålamod eller kärlek man än ger dem. 

    Gå vidare och satsa på den nya killen istället!
  • Anonym (Skit i han)

    Han vill veta att han fortfarnade har makt över dig, att han kan komma gå som han vill. Han är inget annat än ett svin till Karl. Ge upp, hitta nån som vill vara med dig och bara dig! Blocka han och satsa på den nya killen istället

  • Anonym (Det heter honom)
    Anonym (Skit i han) skrev 2018-03-18 15:06:51 följande:

    Han vill veta att han fortfarnade har makt över dig, att han kan komma gå som han vill. Han är inget annat än ett svin till Karl. Ge upp, hitta nån som vill vara med dig och bara dig! Blocka han och satsa på den nya killen istället


    Skit i honom

    Blocka honom

    heter det. Förlåt. Ordpolisen var bara tvungen stt rycka ut, för jag har svårt att ta folk på allvar när de inte kan orka med att uttrycka sig i korrekt skriftspråk.
Svar på tråden Ex är deprimerad eller narcissist?