• Anzil
    Äldre 17 Mar 23:49
    2027 visningar
    4 svar
    4
    2027

    Boxen visar längre inte Comedy Central sedan jag uppdaterade den - TV

    Det poppade upp från och till ifrån min box när jag kollade på TV angående om en uppdatering. Jag tyckte det inte var nödvändigt, men efter att den började poppa upp från och till, så bestämde man sig för att helt enkelt trycka på ''uppdatera'' för att skippa att bli störd från och till när man kollad på TV.

    Nu hittar jag inte längre Comedy Central och vet inte alls vart den är.

    Vart kan den ha tagit vägen och jag kan inte heller klicka någon annnanstans för att komma till den. Det är som om den har försvunnit när jag har uppdaterat.

  • Svar på tråden Boxen visar längre inte Comedy Central sedan jag uppdaterade den - TV
  • Anzil
    Äldre 17 Mar 23:51
    #1

    Det är en HTM1.

  • Äldre 18 Mar 13:21
    #2

    Jag hjälpte en vön med TV:n där flera kanaler saknades. Jag kunde inte heller få fram set tills jag gjorde fabriksåterställning på TV:n. Precis i början fanns en ruta man skulle kryssa i för att få med alla kanaler.

    Kan också vara så att de plockat bort kanalen ur ditt paket.

  • Anzil
    Äldre 18 Mar 17:31
    #3
    Hermioney skrev 2018-03-18 13:21:04 följande:

    Jag hjälpte en vön med TV:n där flera kanaler saknades. Jag kunde inte heller få fram set tills jag gjorde fabriksåterställning på TV:n. Precis i början fanns en ruta man skulle kryssa i för att få med alla kanaler.

    Kan också vara så att de plockat bort kanalen ur ditt paket.


    Jaha, vad tråkigt om nu har plockat bort den.

    Den här fabrikåterställningen, hur finner man den?

    Men jag kanske å andra sidan skall låta bli och peta en massa. .
  • Äldre 18 Mar 18:58
    #4
    Anzil skrev 2018-03-18 17:31:54 följande:

    Jaha, vad tråkigt om nu har plockat bort den.

    Den här fabrikåterställningen, hur finner man den?

    Men jag kanske å andra sidan skall låta bli och peta en massa. .


    Det står i instruktionsboken.

    Du kan ringa kundtjänst för ditt tvbolag och fråga om de tagit bort kanalen. Annars kan de skicka ut nya signaler.
Svar på tråden Boxen visar längre inte Comedy Central sedan jag uppdaterade den - TV