• Äldre 22 Mar 01:26
    7991 visningar
    69 svar
    69
    7991

    Någon mer lite äldre som försöker bli gravid; 35+?

    Jag har fyllt 38 i år, och är på försök nr 5 nu..

    Finns det några fler lite äldre som vill följas åt? :)

  • Svar på tråden Någon mer lite äldre som försöker bli gravid; 35+?
  • Äldre 22 Mar 07:51
    #1

    Nu tillhör jag inte denna tråden men kanske fler skulle svara om man kunde vara anonym?! Många har ju släkt och även vänner hörnor fl och vill kanske inte att alla ska veta om deras graviditetsplaner. Bara en tanke.

  • Anonym (tills­vidare­...)
    Äldre 22 Mar 08:51
    #2

    Hej! Jag följs gärna åt, men precis som viseversa skriver så är det en fördel om man kan få vara anonym ett tag...

    Jag är snart 37år med en son på snart 10 år och två bonusar på 11 och 14år. Vi har enats om att vi väldigt gärna vill ha en liten sladdis tillsammans och tog ut spiralen i januari. Vi går nu mot försök nr2. Tålamodet är tyvärr inte det bästa, för när man väl bestämt sig vill man ju att det ska hända NUUUU!

    Sen gnager ju tanken ifall jag är för gammal, jag vet ju att chanserna minskar med åldern...

    Har du barn sen innan?

  • Anonym (Längt­ar)
    Äldre 22 Mar 09:36
    #3

    Hoppar gärna in här! Är 37 år i år och fick barn för ett år sedan. Andra försöket denna månad och fick mensen idag. Är ju inte lång tid man försökt än men man har ju noll tålamod:)

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 22 Mar 09:38
    #4

    36 år och försöker. Förlorade mitt barn förra året

  • Äldre 22 Mar 13:27
    #5
    viseversa skrev 2018-03-22 07:51:17 följande:

    Nu tillhör jag inte denna tråden men kanske fler skulle svara om man kunde vara anonym?! Många har ju släkt och även vänner hörnor fl och vill kanske inte att alla ska veta om deras graviditetsplaner. Bara en tanke.


    Man kan vara anonym!
  • Äldre 22 Mar 13:34
    #6
    Anonym (tillsvidare...) skrev 2018-03-22 08:51:02 följande:

    Hej! Jag följs gärna åt, men precis som viseversa skriver så är det en fördel om man kan få vara anonym ett tag...

    Jag är snart 37år med en son på snart 10 år och två bonusar på 11 och 14år. Vi har enats om att vi väldigt gärna vill ha en liten sladdis tillsammans och tog ut spiralen i januari. Vi går nu mot försök nr2. Tålamodet är tyvärr inte det bästa, för när man väl bestämt sig vill man ju att det ska hända NUUUU!

    Sen gnager ju tanken ifall jag är för gammal, jag vet ju att chanserna minskar med åldern...

    Har du barn sen innan?


    Vad kul! Ja, klart man får vara anonym om man vill!

    Jag har tre barn, två äldre och en liten sladdis.
  • Äldre 22 Mar 13:37
    #7
    Anonym (Längtar) skrev 2018-03-22 09:36:45 följande:

    Hoppar gärna in här! Är 37 år i år och fick barn för ett år sedan. Andra försöket denna månad och fick mensen idag. Är ju inte lång tid man försökt än men man har ju noll tålamod:)


    Vad kul! Jag har också en liten född 2017.

    Jag är också otålig, tiden går ju också, och man blir inte yngre...
  • Äldre 22 Mar 13:39
    #8
    Anonym (Anonym) skrev 2018-03-22 09:38:48 följande:

    36 år och försöker. Förlorade mitt barn förra året


    Välkommen!

    Beklagar verkligen.
  • Anonym (Längt­ar)
    Äldre 22 Mar 15:37
    #9
    Lilith81 skrev 2018-03-22 13:37:45 följande:

    Vad kul! Jag har också en liten född 2017.

    Jag är också otålig, tiden går ju också, och man blir inte yngre...


    Ja precis,bara försök nummer två ändå börjar jag nojja.men det tog lite tid att få till grabben så jag får väl räkna med det även denna gång.
  • Mrs Was
    Äldre 22 Mar 17:18
    #10

    Hej jag hoppar också in här. 36 år och på försök 3 nu. Har två barn sen tidigare 9 och 5.

    Fick ett missfall i vecka 8 i dec. Sen dess har det inte tagit....inget tålamod!!! Och tankar på att jag kanske blrjar bli för gammal....????

Svar på tråden Någon mer lite äldre som försöker bli gravid; 35+?