• The worrying kind78

    Har inte varit nåt annat än sjukdomar detta jäkla skit2018

    Nån mer än jag som är jävligt trött på alla dessa sjukdomar och virus som vandrar runt. Vi har knappt varit annat än sjuka i år. Enbart den senaste 1,5 månaden har jag haft bihåleinflammation, lillasyster (3 år) hade nån slags magsjuka utan kräkning men med diarré plus att hon var sjuk i feber, hosta och flåsande förra veckan vilket resulterade i två vändor till barnakuten, storerbror (8 år) låg sjuk i hög feber, illamående och extrem hosta för några veckor sedan och igår fick han feber igen. Suck... Det var det påsklovet... Vad gäller storebror är jag så jäkla orolig att det är nåt värre än bara återkommande virusinfektioner för han är typ aldrig sjuk. Googlar ?återkommande infektioner? och får ont i magen av oro när jag läser vad det kan vara symptom på

  • Svar på tråden Har inte varit nåt annat än sjukdomar detta jäkla skit2018
  • Anonym (Vabb)

    Har yngre syskonet börjat förskola är det inte konstigt om äldsta också blir smittad. Min äldsta är nästan aldrig sjuk i vanliga fall men yngsta har varit sjuk sedan hon började fsk i augusti tills nu och är fortfarande. Förkylningar och då och då febertoppar.

    Äldsta har på den tiden varit sjuk säkert 5-6 ggr.

  • Anonym (Nih)

    Bästa med att skippa barn, man slipper alla sjukdomar :D

  • 1234568

    Samma här!! Vi började i februari, dottern feber 5 dagar. Hon hann vara frisk 4 dagar, sen slog influensan till. Båda barnen (tvillingar 3,5 år)+jag låg i feber i 8 dagar. Sedan bjöd moder natur mig på en lunginflammation. Sedan fick vi (kors i taket) vara friska i 1,5 veckor. Nu rinner pojkens näsa och han klagar på ont i halsen. Och jag verkar ha fått en bihåleinflammation.

  • Avenia

    Min dotter 2, 5 år har varit konstant sjuk i år. Öronen och hosta, feber nästan jämt. Blir en tur till helgakuten nu.

Svar på tråden Har inte varit nåt annat än sjukdomar detta jäkla skit2018