• Vattumankillen

    Ni som är emot Miljöpartiet. Vill ni att jorden ska gå under?

    Ni som är emot Miljöpartiet. Vill ni att jorden ska gå under?

    Bara Miljöpartiet har bäst miljöpolitik samt bästa lösningarna anser jag.

  • Svar på tråden Ni som är emot Miljöpartiet. Vill ni att jorden ska gå under?
  • Anonym (Mja)

    Den dagen Sverige lyckas rädda hela världen med sina politiska argument ligger på ungefär 0.0000000000000000001

  • Anonym (Japp)
    Vattumankillen skrev 2018-03-25 13:04:58 följande:

    Ni som är emot Miljöpartiet. Vill ni att jorden ska gå under?

    Bara Miljöpartiet har bäst miljöpolitik samt bästa lösningarna anser jag.


    Självklart. Alla som inte röstar på MP vill att jorden ska under.

    Det beror inte på att man tror på andra lösningar. Nejdå. Man vill att jorden ska gå under. Så det så.
  • Anonym (Trams)

    Miljöpartiet kan inte hindra jorden att gå under med sin skrämselpolitik och meningslösa åtgärder.  Miljöapartiet var med och införde EUs hårdaste migrationspolitik i november 2015, Miljöpartiet införde skatt på solpaneler, Miljöpartiet vill förbjuda dieselbilar som släpper ut mindre än hälften så mycket koldioxid som bensinbilar. Ett parti som ljuger, snackar skit och är totalt inkompetent. Åsa Romsol som trodde dieselgate handlade om koldioxidutsläpp, vilket visar hur lite koll hon har - lögnare eller spåndum, välj själv. Dessutom har jag träffat en massa lokala miljöpartister och samtliga verkar lida av neurospykiatriska diagnoser kombinerat med nån slags religion där de tillber Millejölle-guden som strax ska släppa loss domedagen. 


    Idioterna kan dra åt helvete, de är inte seriösa nånstans. 

  • Anonym (Ler bara ler)

    Ja MP är lösningen på planetens framtid.. Hur tänker man då?

  • Anonym (Blåluvan)

    MP har för mycket belastning av alternativtomtar, kolloidalt silver-fånar och antivaxare samt mp:are som medvetet ljuger och förvränger kärnkraftsfakta på x antal forum. Om de inte ljuger så fattar de bara ingenting och jag vet snart inte vilket som är värst.

    Jag som utbildad naturvetare kan bara inte rösta på dem, det bär emot.

    Alternativtramset utgör för MP lite av samma problem som de brunrandiga nationalisterna för högern, eller Schyman för Fi.

  • Alessia

    Ett direkt samhällsfarligt parti som får Sverige att gå under långt innan jorden gör det - om den gör det alls!

  • Anonym (Blåluvan)

    Sen vet jag inte hur naiv man är om man på allvar tror att det vi gör i Sverige för 10 ynka miljoner kan rädda planeten.

    Den som på allvar vill göra skillnad borde utbilda sig till ingenjör och lobbyist och börja i Kina eller Indien.

Svar på tråden Ni som är emot Miljöpartiet. Vill ni att jorden ska gå under?