• Anonym (Dusch tjej)
    Äldre 27 Mar 20:16
    17814 visningar
    35 svar
    35
    17814

    Jag blev gravid i duschen

    Jag fick för några veckor veta att jag är gravid. Jag har aldrig haft sex utan skydd men en gång hände det ett misstag. Jag kom hem från jobbet på en fredag. Min pojkvän stod i duschen men jag visste inte att han var hemma. Jag hörde inte ens vattnet som rann i duschen. Jag öppnade dusch-dörren och gick till in snabbt. Då råkade min pojkvän stå där med stånd. Hans penis åkte rakt in i min vagina. Vi blev båda lika chockade och rädda. Och han tog snabbt ut sin penis men tyvärr var sperman redan inne i mig. Men jag tänker inte göra abort, det är bara trevligt med barn tänkte vi.

  • Svar på tråden Jag blev gravid i duschen
  • Anonym (Dusch tjej) Trådstartaren
    Äldre 27 Mar 20:29
    #2
    Bibbidi skrev 2018-03-27 20:20:45 följande:

    Men SNARK.... jo tjena...


    Hur menar du nu?
  • Anonym (Dusch tjej) Trådstartaren
    Äldre 27 Mar 20:50
    #6

    Ni är själv troll. Min historia är ganska otrolig men den är sann. Det var en riktig chock när han plötsligt var inne i mig.

  • Anonym (Dusch tjej) Trådstartaren
    Äldre 28 Mar 22:03
    #25

    Hahaha ni är säkert bara avundsjuka på mig. Stick iväg från min tråd om ni inte har nåt vettigare att säga än "troll".

  • Anonym (Dusch tjej) Trådstartaren
    Äldre 29 Mar 10:29
    #26

    Jag kommer att skriva här hur min graviditet går. Min mage har redan växt lite och bebisen kommer i November eller December.

    Vem har satt tråden i sandlådan? Moderatorena borde bli avstängda från Familjeskit.

  • Anonym (Dusch tjej) Trådstartaren
    Äldre 7 Apr 10:52
    #29

    Oj oj!! Min bebis kommer ut den 26 november! Sexigt datum!

  • Anonym (Dusch tjej) Trådstartaren
    Äldre 7 Apr 13:33
    #31
    villbusa skrev 2018-04-07 12:50:51 följande:

    Tänker du visa upp din läckra gravidkropp med svällande mjölkstinna bröst här i tråden?


    Ja det gör jag gärna! Då skulle alla som inte tror på mig få stryk!
Svar på tråden Jag blev gravid i duschen