• Islandrosee

    Gravidvänner sökes! :-)

    Hej alla blivande mammor

    Jag skulle gärna vilja lära känna fler gravida som man kan prata och umgås med :)

    Är 29 år och väntar första barnet, har ingen i min närhet som väntar barn eller har barn så vore kul att skaffa sig lite nya bekantskaper.

    Är en social och glad tjej som gillar att hitta på lite allt möjligt! Vet inte om detta är rätt forum för sånt här men testar ;)

    Skriv gärna eller skicka ett PM! Kram på er

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-31 11:30
    P.s Bor i Stockholm :)

  • Svar på tråden Gravidvänner sökes! :-)
  • Islandrosee
    ilovebamse skrev 2018-03-28 14:08:50 följande:

    Hej hej. Blir 29 på tisdag och plussade i måndags.. dock med andra barnet

    Hur långt gången är du?


    Vecka 19 :)

    Skulle skicka svaret i citerat inlägg ;-p
  • ilovebamse
    Islandrosee skrev 2018-03-30 20:19:46 följande:

    Vecka 19 :)

    Skulle skicka svaret i citerat inlägg ;-p


    Oj då ligger du långt före men vad roligt

    Några jobbiga gravidsymptom eller har det än så länge gått smärtfritt?
  • Islandrosee
    ilovebamse skrev 2018-03-30 20:33:28 följande:

    Oj då ligger du långt före men vad roligt

    Några jobbiga gravidsymptom eller har det än så länge gått smärtfritt?


    Det har varit rätt stabilt. Kag söker gravidvänner att umgås med privat :) vad söker du?
  • ilovebamse
    Islandrosee skrev 2018-03-31 10:06:27 följande:

    Det har varit rätt stabilt. Kag söker gravidvänner att umgås med privat :) vad söker du?


    Vad skönt. Ja alltså privat funkar såklart om man inte bor allt för långt ifrån. I vilken del i sverige bor du?
  • Islandrosee
    ilovebamse skrev 2018-03-31 11:16:52 följande:

    Vad skönt. Ja alltså privat funkar såklart om man inte bor allt för långt ifrån. I vilken del i sverige bor du?


    Bor i Sthlm
  • MaK123

    Hej! Är 27 år och gravid med första barnet, är i vecka 18! Bor i Stockholm och är i samma situation :P

  • Islandrosee
    MaK123 skrev 2018-03-31 17:22:51 följande:

    Hej! Är 27 år och gravid med första barnet, är i vecka 18! Bor i Stockholm och är i samma situation :P


    Åh vad roligt!! :D och grattis! Lust att prata lite mer? Vi kan höras på PM också om du vill :) (privat mail här på FL)
  • MaK123
    Islandrosee skrev 2018-03-31 21:15:21 följande:

    Åh vad roligt!! :D och grattis! Lust att prata lite mer? Vi kan höras på PM också om du vill :) (privat mail här på FL)


    Absolut! Har inte lyckats lista ut hur man skickar PM än... men om du skickar ska jag nog kunna svara ;)
  • Myrsine

    Hej!

    Jag har inte heller lyckats lista ut hur man skickar PM :) Bor också i Sthlm, 34 år och v 13 (första barnet).

  • Islandrosee
    Myrsine skrev 2018-04-02 15:49:26 följande:

    Hej!

    Jag har inte heller lyckats lista ut hur man skickar PM :) Bor också i Sthlm, 34 år och v 13 (första barnet).


    Längst upp bredvid din symbol, till höger sida finns ett litet brev :) ser ut som ett kuvert. Den klickar du på ;-p
  • kikif

    Hej bor också i Stockholm, jag väntar andra barnet i augusti :) skicka gärna PM (går ej skicka till dig)

  • Islandrosee
    kikif skrev 2018-04-10 13:02:39 följande:

    Hej bor också i Stockholm, jag väntar andra barnet i augusti :) skicka gärna PM (går ej skicka till dig)


    Hej kikif! Vad skumt? Andra har skickat till mig :) ska kolla vad de kan bero på. Vart i sthlm bor du?
Svar på tråden Gravidvänner sökes! :-)