• Yabo

    Man kan ändra andras inlägg!

    Tro det eller ej, men man kan ändra andras inlägg! Man kan testa här nere.

  • Svar på tråden Man kan ändra andras inlägg!
  • Yabo
    Yabo skrev 2018-03-30 17:09:33 följande:

    Jag är en homosexuell man som gillar att runka.


    Ok.

    (Fan jag glömde att aktivera anonyma svar)
  • myskmalva
    Yabo skrev 2018-03-30 17:08:56 följande:
    Tro det eller ej, men man kan ändra andras inlägg!

    Ja, man kan redigera citat. Praktisk om man vill citera en liten del av ett långt inlägg, men visst kan det missbrukas.
  • EmberEyes
    Yabo skrev 2018-03-30 17:08:56 följande:

    Tro det eller ej, men man kan ändra andras inlägg! Man kan testa här nere.


    Nu kommer du med lögnaktiga påståenden. Du kan inte ändra i någon annans inlägg. Du kan editera ett citat. Två helt olika saker.
  • Aniiee
    Yabo skrev 2018-03-30 17:08:56 följande:

    Jag är trög som inte har märkt att man kan ändra citat tidigare..


    Ja, det är du verkligen....

    Skämt åsido, visst kan man det, men det lkan vara litek orkat att göra det. Det var en här påFL (vet inte om han är kvar) som var notorisk på att göra det, vilket  slog hårdast emot honom själv. Det var somatt han trodde att folk inte visste vad de själva skrev och andra inte kunde kolla originalinläggen själva. Man tappar lite sin egen trovärdighet om man ändrar på vad andra sagt.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Tecum
    Aniiee skrev 2018-03-30 18:24:27 följande:
    Ja, det är du verkligen....

    Skämt åsido, visst kan man det, men det lkan vara litek orkat att göra det. Det var en här påFL (vet inte om han är kvar) som var notorisk på att göra det, vilket  slog hårdast emot honom själv. Det var somatt han trodde att folk inte visste vad de själva skrev och andra inte kunde kolla originalinläggen själva. Man tappar lite sin egen trovärdighet om man ändrar på vad andra sagt.
    Jag vill påstå att man tappar ALL trovärdighet om man ändrar på vad andra skrivit! 
  • Aniiee
    Tecum skrev 2018-03-30 18:57:58 följande:
    Jag vill påstå att man tappar ALL trovärdighet om man ändrar på vad andra skrivit! 
    Tycker jag också, men jag föredrar att vara lite lagom diplomatisk..... Folk har så ömma tår ibland.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Ohka

    Grattis till att ha märkt något som varit känt  i minst 15 år. Har du fler nyheter? Palme är död!


    En snyting i rätt ögonblick skapar ofta ett bättre utgångsläge för fortsatt diskussion.
  • Vorr vorr
    Ohka skrev 2018-04-25 13:45:15 följande:

    Grattis till att ha märkt något som varit känt  i minst 15 år. Har du fler nyheter? Palme är död!


    Orka vara så dryg...
    Hälsningar Yabo
  • Vorr vorr
    Ohka skrev 2018-04-25 13:45:15 följande:

    jag är så jävla kåt och sexig ikväll


    Ok,men jag bryr mig inte nu
    Fotboll
Svar på tråden Man kan ändra andras inlägg!