• programledarenGBG

    Träffat någon från FL?

    Jag är rätt ny här på FL, har mest varit på BC med goda resultat överlag. Hittade hit då denna sida erbjuder lite mer levande diskussioner kring ämnet sex.

    Jag är mest nyfiken på om Ni har träffat någon från FL och hur har det gått till? Vad har dessa träffar och/eller eventuella nätkontakter lett till? Vad har det resulterat i?

    Jag är en kille på mellan 30-33 år. Har inte träffat någon från FL. Ännu.

  • Svar på tråden Träffat någon från FL?
  • Anonym (Och)

    Japp, det har hänt några gånger. Har börjat med prat i någon tråd och slutat med träff irl.

  • Frontline

    Tror inte jag skulle vilja träffa nån av alla dessa perfekt kvinnor här..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (??)
    Anonym (Och) skrev 2018-03-31 00:32:17 följande:

    Japp, det har hänt några gånger. Har börjat med prat i någon tråd och slutat med träff irl.


    Sågs ni utan att se bild på varann innan?
  • Anonym (??)
    programledarenGBG skrev 2018-03-31 00:19:27 följande:

    Jag är rätt ny här på FL, har mest varit på BC med goda resultat överlag. Hittade hit då denna sida erbjuder lite mer levande diskussioner kring ämnet sex.

    Jag är mest nyfiken på om Ni har träffat någon från FL och hur har det gått till? Vad har dessa träffar och/eller eventuella nätkontakter lett till? Vad har det resulterat i?

    Jag är en kille på mellan 30-33 år. Har inte träffat någon från FL. Ännu.


    Det är mycket raggande härinne speciellt om man är kvinna. Inboxen går varm. Kul att diskutera med folk i trådar men skulle aldrig träffa någon utan att veta hur någon ser ut. De flesta har ju inga bilder härinne om du inte hänger i Helkroppstråden eller Intima tråden.
  • Anonym (Och)
    Anonym (??) skrev 2018-03-31 01:33:38 följande:

    Sågs ni utan att se bild på varann innan?


    Nej.
  • programledarenGBG
    Anonym (??) skrev 2018-03-31 01:36:38 följande:
    Det är mycket raggande härinne speciellt om man är kvinna. Inboxen går varm. Kul att diskutera med folk i trådar men skulle aldrig träffa någon utan att veta hur någon ser ut. De flesta har ju inga bilder härinne om du inte hänger i Helkroppstråden eller Intima tråden.
    Spontant känns det som om inboxen går i högvarv lite var man än och där ämnet sex diskuteras i alla dess former.

    Jag har, inte vad jag kommer ihåg i alla fall, träffat någon utan att först ha sett en bild på personen. Tror inte jag skulle få mig att göra på något annat vis framöver heller.
  • Anonym (Och)
    programledarenGBG skrev 2018-03-31 09:59:13 följande:

    Spontant känns det som om inboxen går i högvarv lite var man än och där ämnet sex diskuteras i alla dess former.

    Jag har, inte vad jag kommer ihåg i alla fall, träffat någon utan att först ha sett en bild på personen. Tror inte jag skulle få mig att göra på något annat vis framöver heller.


    Det är ju ganska naturligt att man börja prata här och sedan byter till annat media.
  • Anonym (??)
    Anonym (Och) skrev 2018-03-31 10:08:16 följande:
    Det är ju ganska naturligt att man börja prata här och sedan byter till annat media.
    Men det kan ju dölja sig vilket spöke som helst bakom nicket? Har ni bytt bilder innan så ni vetat att ni kände attraktion fysiskt?

    Dejtade en person utan bild en gång och besvikelsen lät inte vänta på sig så gör aldrig om ett. Blir ju otroligt obekvämt att inte vilja gå vidare pga utebliven attraktion...
  • Anonym (Och)
    Mella-Bella skrev 2018-03-31 11:48:36 följande:

    Hur såg nidbild på varann?


    Via annat media.
Svar på tråden Träffat någon från FL?