• Anonym (Kaffedraken)

    Osäker bm på rul ang kön!!

    Hej. Jag var på rul häromdagen och fick då veta att jag skulle få min fjärde pojk. Bm verkade vara jättesäker när hon sa det. Så jag ställde snabbt in mig på det. Men sedan efter en stund så sa hon ?eller vänta var det en kille?? Så börjar hon att leta igen men hon hittar nog inte jlnet igen för bebisen låg väldigt skruvad. Sedan sa hon ytterligare när hon stängt av apparaten att ?det var nog en gosse?. Hur hade ni tolkat detta?? Jag vet inte om jag kan sikta in mig på en pojk eller ska jag ha is i magen, då det kanske kan vara en tjej?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-31 13:42
    Kan tillägga att jag var i v18+2 vid rul

  • Svar på tråden Osäker bm på rul ang kön!!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Verkar ju vara en pojk ifall hon sa det 2 gånger. Hon verkar ju vara rätt vimsig av sig om hon helt plötsligt inte visste längre?

    Frågade ni inte efteråt om hon var säker?

    Men med tanke på att ni har 3 pojkar redan så är det säkert en 4e med!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ställ in er på en till pojke. Visar det sig vara en flicka (och chansen för det är nog inte stor för det lät mer som att bm glömde bort vad hon sagt innan än att det var svårt att se - Hon hade kanske kollat tio bebisar innan) så är det ju ingen katastrof :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Min bm var också osäker. Det kunde vara det ena, troligen, men kanske det andra också. Så jag försöker att inte ställa in mig på något. Förr visste man ju inte förrän vid födseln, så det måste ju gå att göra så också.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Om man är väldigt van att göra något så kan det ibland liksom gå helt automatiskt och man registrerar inte händelsen i långtidsminnet på samma sätt som om man  är ovan utan minns bara det som är viktigt. Jag tror det är det som hänt här. Lät hon säker medan hon kollade så hade jag litat på det.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Blomman58 skrev 2018-03-31 14:29:52 följande:

    Någon som är kunnig och kan gissa könet på min bebis? Från vecka 13+5


    Är inte kunnig men gissar på flicka ????
Svar på tråden Osäker bm på rul ang kön!!