• Anonym (Heh)

    Varför är era barn så efter?

    Ja, varför låter ni era 5-7 åringar klä ut sig till påskkärringar? Så töntigt. Mina barn (som är i den åldern) brukar reta utklädda barn för det. Själv bär min 7-åring massa smink och finkläder, ska börja läsa till läkare i höst och har till en kontantinsats till ett hus. Så ja, hur kommer det sig att era barn är så efter i utvecklingen?

  • Svar på tråden Varför är era barn så efter?
  • Kyss

    Inte roligt nånstans. Tyvärr. Bättre lycka nästa gång.

  • Kyss

    Inte roligt nånstans. Tyvärr. Bättre lycka nästa gång.

  • Anonym (Heh)
    Kyss skrev 2018-04-02 15:10:23 följande:

    Inte roligt nånstans. Tyvärr. Bättre lycka nästa gång.


    Vad menas med detta?
  • Anonym (P)

    Men shit vad sent ditt barn är. Mitt är snart 2 år och har endast en termin kvar på läkarprogrammet.

  • Anonym (von Fiin)

    Alltså min ettåring komponerar sonater och skapar nya intelligenta arter i labbet på ett forskningsskepp på väg till Alpha Centauri.

    Alla som inte kan få med sin unge i Elon Musks rymdprogram vid dess konception borde sluta slösa med jordens syre. Typ.

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Heh) skrev 2018-04-02 15:07:09 följande:

    Ja, varför låter ni era 5-7 åringar klä ut sig till påskkärringar? Så töntigt. Mina barn (som är i den åldern) brukar reta utklädda barn för det. Själv bär min 7-åring massa smink och finkläder, ska börja läsa till läkare i höst och har till en kontantinsats till ett hus. Så ja, hur kommer det sig att era barn är så efter i utvecklingen?


    Kyss skrev 2018-04-02 15:10:23 följande:

    Inte roligt nånstans. Tyvärr. Bättre lycka nästa gång.


    Det var jättekul !!

    Gäller att ha lite humor!
Svar på tråden Varför är era barn så efter?