• Äldre 2 Apr 18:57
    18915 visningar
    110 svar
    +1
    110
    18915

    Gravid med Bf December 2018

    Hej!

    Fick mitt plus igår och är i vecka 3+3! Skulle gärna följa fler här som också är beräknade i december! ????

  • Svar på tråden Gravid med Bf December 2018
  • Äldre 4 Apr 06:59
    #1

    Hej!

    Jag är beräknad den 4/12 :) Är 29 år från Stockholm och är gravid för andra gången med första barnet, första gången slutade det med missfall. Är lite försiktig med såna här grupper och så innan det gått några veckor. Men alltid kul att prata med någon/några! :)

    Är det ditt första barn? Vart bort du? :)

  • Äldre 4 Apr 14:07
    #2

    Va roligt med fler som är beräknade vid samma tid :) Jag har bf 7 december, med första barnet. Väldigt försiktig med "öppna forum" innan man känner sig lite säkrare på det som växer där inne, men följs gärna :)


    Enigt beräkning utifrån senaste mens & menscykel är jag i vecka 5+4 :)

    Var bor ni?

  • Äldre 4 Apr 14:43
    #3

    Jag fick mitt plus idag och är i vecka 4+1 enligt beräkning från senaste mensen. Har bf den 10 december och det är första barnet :)

    Så roligt att ni är fler som är beräknade vid samma tid :)

  • Äldre 4 Apr 19:09
    #4
    Miniblåbär skrev 2018-04-04 14:07:08 följande:

    Va roligt med fler som är beräknade vid samma tid :) Jag har bf 7 december, med första barnet. Väldigt försiktig med "öppna forum" innan man känner sig lite säkrare på det som växer där inne, men följs gärna :)

    Enigt beräkning utifrån senaste mens & menscykel är jag i vecka 5+4 :)

    Var bor ni?


    Spännande :) Då ligger vi ju ganska likt. Ska till barnmorska på måndag, blir kul! Men jag är ju forfarande väldigt nojig att det inte ska gå vägen.. Men försöker att inte tänka så. Ja, precis man är ju försiktig.. Men vore kul med en lite mer intim Facebook grupp sen som inte har typ 200 medlemmar? :)

    Jag bor i Stockholm! Du då?
  • Äldre 4 Apr 20:50
    #5
    Elliot1 skrev 2018-04-04 19:09:12 följande:
    Spännande :) Då ligger vi ju ganska likt. Ska till barnmorska på måndag, blir kul! Men jag är ju forfarande väldigt nojig att det inte ska gå vägen.. Men försöker att inte tänka så. Ja, precis man är ju försiktig.. Men vore kul med en lite mer intim Facebook grupp sen som inte har typ 200 medlemmar? :)

    Jag bor i Stockholm! Du då?
    Åh va spännande! Jag har inte tid förrän 20 april... delar såklart din nojja, tror inte att det går att komma undan, speciellt inte när man är som jag å googlar på eländet Foten i munnen

    Ja men om intresse finns kan jag försöka ordna en Fb-grupp? Om ingen är mer teknisk å på rak arm vet hur man gör... Tungan ute Blir ju lite enklare forum för frågor å funderingar som man kanske inte vill dela med hela världen Glad
  • Äldre 5 Apr 11:13
    #6

    Hej!

    Jag har bf 6 december och vill gärna vara med! :)

    Det finns en till bf 6 decembergrupp här på fl men det skadar ju inte med fler kanske :)

  • Äldre 5 Apr 11:14
    #7
    Palettbladlisa skrev 2018-04-05 11:13:08 följande:

    Hej!

    Jag har bf 6 december och vill gärna vara med! :)

    Det finns en till bf 6 decembergrupp här på fl men det skadar ju inte med fler kanske :)


    Oj bf decembergrupp menade jag (inte 6 dec)
  • Äldre 5 Apr 11:29
    #8

    Jag har skapat en Facebook-grupp om det skulle vara någon som vill ansluta till ett (i mina ögon) enklare forum :)

  • Äldre 5 Apr 11:59
    #9

    Jag med ????

  • Äldre 5 Apr 17:54
    #10
    Miniblåbär skrev 2018-04-04 20:50:04 följande:

    Åh va spännande! Jag har inte tid förrän 20 april... delar såklart din nojja, tror inte att det går att komma undan, speciellt inte när man är som jag å googlar på eländet

    Ja men om intresse finns kan jag försöka ordna en Fb-grupp? Om ingen är mer teknisk å på rak arm vet hur man gör... Blir ju lite enklare forum för frågor å funderingar som man kanske inte vill dela med hela världen


    Nej jag tror inte heller det går att komma undan nojan.. ;)

    Såg att du skapat en grupp, är den hemlig och osökbar liksom? :) Jag är gärna med isånafall.. Håller med om att det lättare och roligare med fb :)
Svar på tråden Gravid med Bf December 2018