• Beengaah91

    Försöker att få ett syskon!!!

    Hej! Mitt namn e Sandra, 27 år, bor tsm me min sambo o våran dotter på 1,5 år. Vi försöker att skaffa ett syskon. Men nu e de så att ja hade min mens den 8 Mars o hade ÄL (enligt min app) den 25 Mars, så ja hade sex den dagen o sen haft  de den 13, 15, 16 o aa 25 o sen den 30 mars. Men sen så ska ja ju få min mens den 8 April, men började blöda igår (2 april) Så ja vet inte vad de e som e fel, sen har ja ju haft ont i magen o så som typ mensvärk o sen har de strålat ut lite i ryggen nårra få ggr. Men aa ja har ingen aning vrf den kommer nu. Brukar ju ha ont i magen vid typ andra dagen när ja har mens men ja har inte haft ont lr nåt nu denna gången så. 

    Nån mer som har typ haft samma som mig?

    O ja vet ju inte om de verkligen e mensen som kom nu typ 1 veckan innan beräknat.

  • Svar på tråden Försöker att få ett syskon!!!
  • BigPopp

    Hej ts. Låter som nidblödning har själv inga barn men försöker bli gravid. När ja har googlat runt låter de som nidblödning inga farligt och normalt tydligen sök på de på nätet så borde du få svar!

  • Beengaah91

    De e lika mkt blod som ja brukar ha vid mensen när ja har den... O ja har ju inte tatt nåt test för tänkte ta de om ja inte fick min mens den 8 april då den e beräknad o komma... :/

  • fjanten

    Det är troligen mensen som kommit några dagar tidigt. Du hade nog ägglossning några dagar innan du trodde, och därför tidigare mens nu.

  • Beengaah91
    fjanten skrev 2018-04-03 18:15:37 följande:

    Det är troligen mensen som kommit några dagar tidigt. Du hade nog ägglossning några dagar innan du trodde, och därför tidigare mens nu.


    De e säkert så som du säger, vilket e jäkligt jobbigt men men...
  • fjanten
    Beengaah91 skrev 2018-04-03 23:46:05 följande:

    Men får la se om de verkligen e mensen som har kommit :) För de går upp o ner me mängden blod.


    Ursäkta? Vilka går upp och ner med blod?
  • Beengaah91
    fjanten skrev 2018-04-04 07:24:13 följande:

    Ursäkta? Vilka går upp och ner med blod?


    Haha ja mena att de e mkt blod i bland o mindre ibland o ja brukar blöda mkt mkt efter den första dagen vid mensen. Förlåt om de lät lite konstigt xD
  • fjanten
    Beengaah91 skrev 2018-04-04 08:14:41 följande:

    Haha ja mena att de e mkt blod i bland o mindre ibland o ja brukar blöda mkt mkt efter den första dagen vid mensen. Förlåt om de lät lite konstigt xD


    Det är så svårt att läsa det du skriver! Du menar alltså "det" när du skriver "de"? Då blir det ju något tydligare i alla fall. De betyder ju "dom", det var därför jag frågade vilka du menar - eftersom du skrev att "dom" går upp och ner med mängden blod.
  • Beengaah91
    fjanten skrev 2018-04-04 08:18:13 följande:

    Det är så svårt att läsa det du skriver! Du menar alltså "det" när du skriver "de"? Då blir det ju något tydligare i alla fall. De betyder ju "dom", det var därför jag frågade vilka du menar - eftersom du skrev att "dom" går upp och ner med mängden blod.


    Förlåt för missförståndet men jag menar "det" när jag skriver "de" och när ja menar dom så skriver jag dom :)
  • fjanten
    Beengaah91 skrev 2018-04-04 09:31:40 följande:

    Förlåt för missförståndet men jag menar "det" när jag skriver "de" och när ja menar dom så skriver jag dom :)


    Ett tips är att använda ett lite mer korrekt språkbruk när man skriver på forum. Det blir lättare för oss andra att förstå då, och du hade säkert fått fler svar

    Exempelvis att skriva "det" istället för "de". Annars blandar man ihop det med de/dem/dom. Att skriva "är" istället för "e". Att skriva "jag" istället för "ja" . Etc...
Svar på tråden Försöker att få ett syskon!!!