• Svar på tråden Körkort!
  • vcent

    Läs igenom det material skolan givit dig. Öva på sluttester på nätet och i materialet du har. Det funkade för mig:)

  • ondar

    Jag var inloggad på Trafikskolaonline.se vilket ingick i mitt paket hos körskolan. Där läste jag på och gjorde tester, de sista större testerna har sidan som krav att man ska klara tio godkända tester, jag satte som mål att ha 20 godkända I rad. Sen googlade jag även fram andra gratis teoriprov på nätet som jag gjorde om o om igen för variation.

    Jag började fr scratch I mitten på september på körskolan o fick körkortet I början på december. Hade 62/65 på teoriprovet o läste som sagt aldrig någon bok, enbart på nätet. Hade ja en lugn stund på jobbet så läste ja eller gjorde tester, satt ja på toa gjorde ja detsamma osv. Sen tog ja några veckor ledigt strax innan provet och körde sen hårt igen sista tiden innan. Var inte ens nervös inför provet, o hade ja inte övertänkt så hade ja haft alla rätt.

    Det som var bra på trafikskolaonline var att det var lätt att flaggmarkera de sidor jag behövde läsa på mer om, samt fick man fel på en fråga när man gjorde test så fanns det alltid en länk i svaret så man kunde plugga på direkt.

    Lycka till ????

Svar på tråden Körkort!