• RJEL

    öppen ca 1.5cm gravid v.34

    När jag sist undersöktes så var jag öppen ca 1.5cm och tappen var mjuk. De va i vecka 30.
    Nu är jag i vecka 34+3
    Har haft en hel del sammandragningar som varit lite onda och haft som molande mensvärk även ont i ryggen då och då men inget regelbundet under dessa veckor sen jag kom hem ifrån sjukhuset.

    Inatt kunde jag inte sova för hur jag en låg så va magen stenhård och gjord ont som magknip ungefär.
    Har även varit jätte dålig i magen i ca 3 dar.. sprungit flera ggr på en dag.

    Nu till min undran.. jag handlade förut idag och de kändes riktigt konstigt när jag gick omkring. Är nästan helt 100 på att jag är mer öppen, de känns liksom som det är öppet där inne. De är så svårt att förklara..
    Vet inte vad jag vill med tråden, bara skriva av mig och kanske få tips elr bara skriva med nån som haft likadant ?

  • Svar på tråden öppen ca 1.5cm gravid v.34
  • RJEL

    Tagit 2 alvedon och vilat. För det är va förlossningen brukar säga att man ska testa innan man åker in till dom.
    Den värk ja känt i ryggen är borta men sammandragningarna kommer o går.
    Magen känns väldigt hård och är hård länge i mellan åt.
    Men de känns fortf väldigt underligt då och då nertill.
    Och den illande känslan man känt av flera gånger där nere känns annorlundare än dom gjort tidigare.

    Någon som haft likanande?

Svar på tråden öppen ca 1.5cm gravid v.34