• Nandez

    Farmen Norge 2018

    Någon annan som tittat. Det är annorlunda än den svenska versionen.

  • Svar på tråden Farmen Norge 2018
  • Nandez
    Teady111 skrev 2018-04-06 12:41:31 följande:
    Hej! Kan man se det på webb-tv någonstans?
    Jag tittar på tv4-play.
  • Teady111
    Nandez skrev 2018-04-06 12:42:14 följande:

    Jag tittar på tv4-play.


    Åh vad bra! Letade där för ett litet tag sedan men då fanns det ej..
  • Nandez
    Teady111 skrev 2018-04-06 12:51:55 följande:
    Åh vad bra! Letade där för ett litet tag sedan men då fanns det ej..
    Jag kollar där nu.
  • Deceree1

    Vilken skillnad!! På allt! Så duktiga människor! Halvor och Camilla bygger en båt! Helt fantastiskt. Och inte förrän nu har det dykt upp lite smolk i bägaren. Jag har också retat mig på Geir som hela tiden refererar till Bibeln. Men vilka underbara människor alltså. Verkar stå med båda fötterna på jorden allihop. Och snälla. Sen då om man tänker på dom i svenska farmen.. som inte kunde nånting.. farmen Norge är mycket mer trivsam.

  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-06 17:51:05 följande:
    Vilken skillnad!! På allt! Så duktiga människor! Halvor och Camilla bygger en båt! Helt fantastiskt. Och inte förrän nu har det dykt upp lite smolk i bägaren. Jag har också retat mig på Geir som hela tiden refererar till Bibeln. Men vilka underbara människor alltså. Verkar stå med båda fötterna på jorden allihop. Och snälla. Sen då om man tänker på dom i svenska farmen.. som inte kunde nånting.. farmen Norge är mycket mer trivsam.
    Det är annorlunda än svenska Farmen, mycket bättre produktion. Har sett tre avsnitt.

    Hur många har du sett (så att jag inte spoilar något)
  • Deceree1

    Jag har sett alla:) jag är så imponerad efter att ha sett den svenska. Tom så jag skulle kunna tänka mig att vara med. Dom tar det så seriöst. Minns ni att i den svenska blev det grupperingar med en gång.

  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-06 18:32:43 följande:
    Jag har sett alla:) jag är så imponerad efter att ha sett den svenska. Tom så jag skulle kunna tänka mig att vara med. Dom tar det så seriöst. Minns ni att i den svenska blev det grupperingar med en gång.
    Håller med till fullo. 
Svar på tråden Farmen Norge 2018