• Anonym (Ts)
    Äldre 7 Apr 15:38
    9580 visningar
    9 svar
    9
    9580

    Vilken är bästa sexleksaken om man gillar klitorisstimulans?

    Vilken är bästa sexleksaken om man gillar klitorisstimulans men inte rakt på utan mer på sidorna om klitoris? Gärna något i slidöppningen också men inte nödvändigt.

  • Svar på tråden Vilken är bästa sexleksaken om man gillar klitorisstimulans?
  • Äldre 7 Apr 15:43
    #1

    www.vuxen.se/sweet-release-clitoral-suction-stimulation


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (A)
    Äldre 7 Apr 15:44
    #2

    Jag har en Lelo Lily som är formad som ett lite tillplattat ägg. Den kan man lätt styra om man vill vara över ett större område (lägger den platt mot huden) eller mer koncentrerat (använder spetsen). Den är dessutom föredömligt stilren och väldigt tyst. Och ger härligt intensiva orgasmer.

  • Äldre 29 Apr 03:35
    #4
    Pionjär skrev 2018-04-13 11:39:41 följande:

    Min fru älskar dessa nya vibratorerna med vakuum och sen hon köpte denna www.vuxentoys.se/sexleksaker/tjejer/satisfyer/satisfyer-pro-2-next-generation.html så har hon inte rört sina dildosar eller vibratorer. Perfekt sexleksak för jag kan också använda den på henne smidigt. Rekommenderas :)


    Åh, jag har likadan, den är fantastisk ! Väldigt intensiv ! Går verkligen fort. Har testat en del vanliga klitorisvibratorer o stavar genom åren men den här är verkligen en klass för sig.
  • Äldre 7 May 09:31
    #6
    Anonym (mamma mia) skrev 2018-05-07 09:17:51 följande:

    Då skulle jag tveklöst säga denna. Jag har fått enorma orgasmer från min satisfyer. 

    www.vuxentoys.se/sexleksaker/tjejer/satisfyer/satisfyer-pro-2-next-generation.html


    Ja den skulle jag med säga, tjejen kommer väldigt enkelt av den och tydligen delar många tjejer den åsikten :) Annars är alltid en magic wand ett bra förslag on du istället gillar starka vibrationer mot klitoris?
  • Anonym (Wand)
    Äldre 7 May 10:43
    #7

    Helt klart en Magic Wand. Jag har en sladdlös PalmWand som är gryyym. Har aldrig kommit så fort, så hårt och så skönt som med denna.

    Innan tog det upp mot en timme för mig att komma, nu tar det 2min om jag är själv och 5-10min med min man. Han gillar att retas lite..

    Är nyfuken på en sån med vakum men wanden är så jäkla bra så jag är rädd att kasta pengarna i sjön. Det måste ju kosta lite för att få bra kvalitet.

  • Äldre 8 May 08:16
    #8
    Anonym (Wand) skrev 2018-05-07 10:43:16 följande:

    Helt klart en Magic Wand. Jag har en sladdlös PalmWand som är gryyym. Har aldrig kommit så fort, så hårt och så skönt som med denna.

    Innan tog det upp mot en timme för mig att komma, nu tar det 2min om jag är själv och 5-10min med min man. Han gillar att retas lite..

    Är nyfuken på en sån med vakum men wanden är så jäkla bra så jag är rädd att kasta pengarna i sjön. Det måste ju kosta lite för att få bra kvalitet.


    Ja de är bra :) men det måste vara dem som kostar en del för den bästa vibben ;)

    Men dem med vakuum är väldigt bra dem med, speciellt satysfier :)

    Lite avis på er tjejer som har så bra leksaker, är ju vi män som behöver dem...
  • Äldre 27 May 19:25
    #9
    Anonym (Ts) skrev 2018-04-07 15:38:24 följande:

    Vilken är bästa sexleksaken om man gillar klitorisstimulans men inte rakt på utan mer på sidorna om klitoris? Gärna något i slidöppningen också men inte nödvändigt.


    Tveklöst Satisfyer ! www.andromedaslust.se/collections/satisfyer/


    En Wand, som Doxy Massager masserar visserligen hela underlivet, men jäklar vad skönt!  www.andromedaslust.se/collections/alla-wands-och-ttillbehor
Svar på tråden Vilken är bästa sexleksaken om man gillar klitorisstimulans?