• Malinmana

    Någon som gått rejält över tiden med ett barn för att sedan få nästa innan bf?

    Ställer mest denna frågan för att eventuellt kunna få lite hopp :)

    Själv väntar jag trean nu. Mitt första barn kom bf+2 och mitt andra bf +17...

  • Svar på tråden Någon som gått rejält över tiden med ett barn för att sedan få nästa innan bf?
  • Sjolund90

    Mitt första barn gick ja över bf+16 dagar blev då igångsatt. med andra fick vi tyvärr avbryta i v20+1 pågrund av hjärtfel :"( <3 och med tredje nu gick ja över bf+3 dagar :)

  • viseversa

    Får man ens gå över 17 dagar!? Kanske är olika beroende på var man bor men här där jag bor blir man igångsatt när man gått 14 dagar över som mest. Jag gick över 11 dagar med båda sönerna. Hade tid för igångsättning med första sonen men han kom av sig själv ändå.

  • Ninniisen

    Inte rejält utan bara 6 dagar så 40+6 kom hon, lillasyster föddes 38+3 och lillebror 36+4


    ° ★ Izabelle ° ★ Felicia ° ★ Gabriel ° ★ Alice ° ★ Emmy ° ★ Freja
  • trash panda
    viseversa skrev 2018-04-10 06:53:56 följande:

    Får man ens gå över 17 dagar!? Kanske är olika beroende på var man bor men här där jag bor blir man igångsatt när man gått 14 dagar över som mest. Jag gick över 11 dagar med båda sönerna. Hade tid för igångsättning med första sonen men han kom av sig själv ändå.


    Man kan ju gå över 17 dagar även om man blir igångsatt efter 14. Ibland tar en igångsättning 3 dygn innan det händer något. (själv födde jag första bsrnet på BF+16)
Svar på tråden Någon som gått rejält över tiden med ett barn för att sedan få nästa innan bf?