• TreFyran

    vilken klädaffär handlar du mest på

    skriv vilken klädbutik du handlar på och varför

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilken klädaffär handlar du mest på
  • Anonym (Postordershoppare)

    Jag handlar alla mina kläder på Bonprix.

    Snygga

    Billiga

    Ser ut exakt som på bild.

    Mycket att välja på.

    Handlar ALDRIG på ellos eftersom de alltid ser annorlunda ut än på bild och är dyra och bara lite att välja på.

  • Anonym (Pappa)

    Nästan allt på Care of Carl samt Levis?s Store.

  • fluu

    Jag handlar mest på indiska. Av dina alternativ är det mest kappahl och lite lindex. Cassels och cubus har jag ens aldrig besökt och hm och gina har så barnsliga kläder.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

    Varför med ja. Indiska för att deras kläder är lite mer i min stil(klär mig mest annars i kläder från, eller inspirerade av, 40-50-talen). Indiska följer inte modet lika hårt. Älskar även deras inredning! Kappahl gillar jag för att de har lite mer "vuxna" kläder än exempelvis hm. Bra priser och storlekar och barnkläderna är underbara. Lindex är bra och basic. Handlar framförallt underkläder där eftersom de är bättre på större kupstorlekar till ett rimligt pris. Här är kappahl tyvärr sämre, där är det svårt att få till stora kupor om man inte också samtidigt är större runt om.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Postordershoppare) skrev 2018-04-12 12:11:48 följande:

    Jag handlar alla mina kläder på Bonprix.

    Snygga

    Billiga

    Ser ut exakt som på bild.

    Mycket att välja på.

    Handlar ALDRIG på ellos eftersom de alltid ser annorlunda ut än på bild och är dyra och bara lite att välja på.


    Håller inte med.
    Fick ett paket idag,  sju varor. Fyra går på retur.

  • fluu
    Anonym (Anna) skrev 2018-04-13 21:12:28 följande:
    Håller inte med.
    Fick ett paket idag,  sju varor. Fyra går på retur.

    Jag får hålla med där. Jag har tidigare gett bonprix flera chanser, men det blir aldrig bra. Bilderna är inte representativa, konstiga storlekar, jobbig kundtjänst och tja... fula kläder.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Pappa)
    fluu skrev 2018-04-13 21:07:48 följande:

    Varför med ja. Indiska för att deras kläder är lite mer i min stil(klär mig mest annars i kläder från, eller inspirerade av, 40-50-talen). Indiska följer inte modet lika hårt. Älskar även deras inredning! Kappahl gillar jag för att de har lite mer "vuxna" kläder än exempelvis hm. Bra priser och storlekar och barnkläderna är underbara. Lindex är bra och basic. Handlar framförallt underkläder där eftersom de är bättre på större kupstorlekar till ett rimligt pris. Här är kappahl tyvärr sämre, där är det svårt att få till stora kupor om man inte också samtidigt är större runt om.


    Klara åsikter

    Har för mig att du brukar ge goda råd i trådar om stora bh:ar.
  • fluu
    Anonym (Pappa) skrev 2018-04-13 21:19:38 följande:
    Klara åsikter smile1.gif
    Har för mig att du brukar ge goda råd i trådar om stora bh:ar.
    Inte för att jag minns det själv, men det var ju kul att det uppfattats så.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Anna)
    fluu skrev 2018-04-13 21:14:50 följande:
    Jag får hålla med där. Jag har tidigare gett bonprix flera chanser, men det blir aldrig bra. Bilderna är inte representativa, konstiga storlekar, jobbig kundtjänst och tja... fula kläder.
    Största bottennappet denan gång var en klänning som sades vara i cerise men var som en gammal urtvättad, rosaröd disktrasa i färgen.
    Och en top som kändes som att den var gjord i gummi med en skarp skärning precis under brösten, så såg det inte ut på bilden!
    Jag är hyfsat smal men såg ut att vara gravid i sjunde månaden.
    Kundtjänsten däremot har alltid varit hjälpsam tycker jag.

    Det blir dyrt att handla då varje retur kostar 49 kronor... trist.


Svar på tråden vilken klädaffär handlar du mest på