• Klora

    Fler 38+ som är gravida i Göteborgsområdet/grannkomuner

    Hej

    Tänkte se om det finns fler som är lite äldre och är gravida i områden kring Göteborg?

    Jag bor strax utanför Göteborg och är 39 år och är gravid med beräknad födsel i början på december.

    Kul om vi kunde följas åt! 

  • Svar på tråden Fler 38+ som är gravida i Göteborgsområdet/grannkomuner
  • Klora
    Let it Rain skrev 2018-04-11 16:36:52 följande:

    Jag! Blir 39 i år och är gravid med mitt andra nu, i andra trimestern. :)


    Hej

    Kul! Hur mår du i graviditeten?

    Jag väntar mitt och min mans första gemensamma barn. Vi har båda barn sedan tidigare.

    Vi har gjort IVF och till vår stora lycka så tog det sig på första försöket!
  • Längtarefterdighelatiden

    Hej,

    Denna tråden har jag väntat på! Funderade på att starta en men nu hänger jag gärna på här! Vore kul om vi blir en grupp som kan utbyta erfarenheter här och så småningom träffas.

    Jag är 43 år och väntar mitt och sambons första barn. Vi gjorde två ivf förra året, men tyvärr blev båda missfall. I januari i år var vi plötsligt gravida! Lycka! Jag är i v 15 nu, 14+3 idag. Räknar varenda dag och längtar så till oktober när det är dags!

    Jag bor i Bö/Stora torp i Göteborg.

  • Klora
    Längtarefterdighelatiden skrev 2018-04-11 17:37:24 följande:

    Hej,

    Denna tråden har jag väntat på! Funderade på att starta en men nu hänger jag gärna på här! Vore kul om vi blir en grupp som kan utbyta erfarenheter här och så småningom träffas.

    Jag är 43 år och väntar mitt och sambons första barn. Vi gjorde två ivf förra året, men tyvärr blev båda missfall. I januari i år var vi plötsligt gravida! Lycka! Jag är i v 15 nu, 14+3 idag. Räknar varenda dag och längtar så till oktober när det är dags!

    Jag bor i Bö/Stora torp i Göteborg.


    Hej

    Grattis till din graviditet!

    Ja min förhoppning är att vi skall kunna utbyta tankar och idéer och kanske även träffas.

    Jag bor i Lerum
  • Let it Rain
    Klora skrev 2018-04-11 17:24:44 följande:
    Hej

    Kul! Hur mår du i graviditeten?

    Jag väntar mitt och min mans första gemensamma barn. Vi har båda barn sedan tidigare.

    Vi har gjort IVF och till vår stora lycka så tog det sig på första försöket!
    Jag har mått bra hela tiden, likaså under förra graviditeten. Trött, javisst, men det beror nog snarare på att jag har en 1,5-åring här hemma. :p Hur mår du själv?

    Åh, grattis! :) Här tog det sig också på första försöket, dock på naturlig väg eller vad man nu ska säga.
  • Let it Rain
    Klora skrev 2018-04-11 18:39:41 följande:
    Hej

    Grattis till din graviditet!

    Ja min förhoppning är att vi skall kunna utbyta tankar och idéer och kanske även träffas.

    Jag bor i Lerum
    Men vad kul, jag bor där jag med!
  • Klora
    Let it Rain skrev 2018-04-11 19:03:43 följande:
    Men vad kul, jag bor där jag med!
    men oj! ja vad kul
  • Klora
    Let it Rain skrev 2018-04-11 19:02:33 följande:
    Jag har mått bra hela tiden, likaså under förra graviditeten. Trött, javisst, men det beror nog snarare på att jag har en 1,5-åring här hemma. :p Hur mår du själv?

    Åh, grattis! :) Här tog det sig också på första försöket, dock på naturlig väg eller vad man nu ska säga.
    Jag mår också bra, dock har jag börjat få lite illamående men inget som är allt för besvärligt, samt trötthet men ändå överkomligt!
  • Pörnill

    Hej! Jag hakar också gärna på här om det är okej. Jag är 39 år, bor i Alingsås & väntar mitt 4:e barn. Våra andra barn är 8, 10 & 13 år så det blir lite som att "börja om". Ska bli jätteroligt . Grattis till alla er andra!

Svar på tråden Fler 38+ som är gravida i Göteborgsområdet/grannkomuner