• Tom Araya

    Kvinnor - bästa ställningen för dig?

    Fråga till er tjejer/kvinnor vad ni tycker om olika samlagsställningar.

    Beskriv de ställningar du provat eller nyttjar med någorlunda regelbundenhet, hur den känns, vilken som är bäst, för- och nackdelar mm.

    Beskriv gärna i detalj olika variationer, som lutningar, vinklar, hur du placerar fötter, ben o.s.v, om det är av betydelse eller kanske avviker från hur man normalt sett tänker sig en sådan ställning.

    Har olika ställningar fungerat olika bra med olika killar/män, kanske p.g.a. teknik, utrustningens storlek mm?

    Ni som även har analsex kan lägga till era erfarenheter av olika ställningar  även för anala samlag (enligt frågorna ovan).

  • Svar på tråden Kvinnor - bästa ställningen för dig?
  • GGN

    Beror på. Bakifrån liggande på mage eller med röven upp i vädret har alltid varit favoriten. Nu har jag dock träffat en man som är väldigt bra på att stimulera med händerna (män är fan kassa på det) så min nya favorit är bakifrån liggande på sidan, så han kommer åt.

  • Anonym (ÄlSex)

    Det beror på vem man knullar med skulle jag säga, med min man te.x gullar jag mest doggystyle , jag på fyra och han bakom mig antingen stående eller på knä. Han har ett paket S så med den ställningen tränger han in i mig djupast och när han smiskar mig på rumpan samtidigt och drar i mitt hår får mig att komma om och om igen. Alltså fantasin av undergiven får mig helt galen :)

    När jag har sex med min älskare så älskar jag att rida honom. Han har paket L, så gillar att själv styra och med rida gäller både framifrån med mina guppande bröst över hans ansikte och med ryggen mot honom. I dom ställningarna brukar han smiska min rumpa röd , något jag verkligen går igång på

  • Anonym (Kvinna35)

    Jag kommer inte enbart med penetration så därför är mina favoritställningar ställningar där jag kan smeka mig själv eller att rida. Om killen är väldigt stor gillar jag inte ställningar där han kan tränga djupt in i mig för det kan göra helt otroligt ont. Sedan beror ställningen också på hurdant förhållande jag har med personen. Om det är ett engångsligg så föredrar jag oftast bakifrån. Rida gör jag sällan med någon jag inte har ett förhållande med. Den ställningen kräver att jag vågar släppa loss för att komma och med en person jag inte känner lyckas inte det nödvändigtvis.

  • Anonym (Gillar)

    Är det en del som gillar att rida eller är det en obekväm ställning?

  • Anonym (Me)

    Absoluta favoriten är. att rida , då kommer jag direkt. En annan är 69:an så sexigt o porrigt men har tyvärr aldrig kommit då.

  • Anonym (Milfy)

    69an är en stor favorit. Annars är det brutalt skönt när min kk sätter på mig bakifrån. Stående, på alla fyra eller på mage spelar ingen roll. Men djuriskt och hårt skall det vara.

  • Anonym (Missionären)

    Allvarligt - jag kommer ALLTID i missionären. Kan köra några andra först för mer "spänning" men att bli uppfylld av en kuk och känna en stor tung man över mig, och dessutom kunna luta mina höfter så att varje stöt och "gnider" mot heeeeela klitoris - alltså ÖVERLÄGSET

  • Tom Araya
    Anonym (Me) skrev 2018-04-14 07:47:29 följande:

    Absoluta favoriten är. att rida , då kommer jag direkt. En annan är 69:an så sexigt o porrigt men har tyvärr aldrig kommit då.


    Anonym (Milfy) skrev 2018-04-14 09:58:39 följande:

    69an är en stor favorit. Annars är det brutalt skönt när min kk sätter på mig bakifrån. Stående, på alla fyra eller på mage spelar ingen roll. Men djuriskt och hårt skall det vara.


    Glad att jag inte är ensam om att gilla 69'an. Bäst oralsex får och ger man såklart enskilt, men upphetsningen av hennes underliv över mitt ansikte samtidigt som jag känner hennes läppar och mun runt min kuk uppväger de fysiska bristerna.
    Trycker hon fittan mot min mun och kommer är det extra plus och då blir det svårt att hålla tillbaka.

    Här släpper jag på min dragning åt det dominanta, jag annars har.

  • Love69
    Tom Araya skrev 2018-04-14 12:38:50 följande:
    Anonym (Milfy) skrev 2018-04-14 09:58:39 följande:

    69an är en stor favorit. Annars är det brutalt skönt när min kk sätter på mig bakifrån. Stående, på alla fyra eller på mage spelar ingen roll. Men djuriskt och hårt skall det vara.


    Glad att jag inte är ensam om att gilla 69'an. Bäst oralsex får och ger man såklart enskilt, men upphetsningen av hennes underliv över mitt ansikte samtidigt som jag känner hennes läppar och mun runt min kuk uppväger de fysiska bristerna.
    Trycker hon fittan mot min mun och kommer är det extra plus och då blir det svårt att hålla tillbaka.

    Här släpper jag på min dragning åt det dominanta, jag annars har.

    Håller med dig helt. Ögonblicket när kvinnan grenslar ens ansikte och lägger sig tillrätta är svårslaget. Otroligt upphetsande och skön ställning!
Svar på tråden Kvinnor - bästa ställningen för dig?