• Äldre 13 Apr 15:35
    4876 visningar
    2 svar
    2
    4876

    Förorter i norrköping

    Sup alla!

    Har hört att i Norrköping är rambodahl klockartorpet navestad hageby bra förorter. aa jaghar hört av min kompis i rambodal i Norrköping att det börjar bli väldigt många som busar runt och det börjar bli mycket mer poliser osv... jag vill bo i ett ganska livligt område för pallar inte med tråkiga områden typ lindö och vilbergen... Jag och min flickvän tänkte flytta till rambodal i alla fall.

  • Svar på tråden Förorter i norrköping
  • Äldre 13 Apr 15:48
    #1

    Ja, vill du ha ett område med mycket liv och rörelse är det nog bra. Men alla har ju sina för och nackdelar. Jag tycker eneby, vidablick och Haga är trevligt. Hoppas du kommer att trivas i rambodal!

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 13 Apr 22:20
    #2
    Larik94 skrev 2018-04-13 15:35:52 följande:

    Sup alla!

    Har hört att i Norrköping är rambodahl klockartorpet navestad hageby bra förorter. aa jaghar hört av min kompis i rambodal i Norrköping att det börjar bli väldigt många som busar runt och det börjar bli mycket mer poliser osv... jag vill bo i ett ganska livligt område för pallar inte med tråkiga områden typ lindö och vilbergen... Jag och min flickvän tänkte flytta till rambodal i alla fall.


    Med tanke på din språksociologiska profil skulle jag säga att ni skulle passa utmärkt i Klockaretorpet eller Hageby/Navestad :)
Svar på tråden Förorter i norrköping