• Äldre 14 Apr 07:06
    32758 visningar
    3 svar
    3
    32758

    Inredningskonsult

    Hej!

    Jag undrar om ni någongång har tänkt på att anlita en inredningskonsulent som kan hjälpa er med att inreda erat hem?

    Om ja; Vad vill ni då ha hjälp med? Blev det av att ni anlitade någon?

    Hur mycket hade du kunnat betala för tjänsten eller hur mycket kostade om du har anlitat någon? ????

    Jag hade velat anlita någon men tänkte höra med er först hur ni tycker och tänker ????

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-04-14 07:08
    ????=smiley

  • Svar på tråden Inredningskonsult
  • Caramb­olan
    Äldre 14 Apr 08:29
    #1

    Inte i dagsläget, men om några år när barnen flyttat ut och jag kan inreda ett mer vuxet hem skulle jag nog kunna tänka mig det faktiskt. Jag gillar att ha stilrena och genomtänkta rum men är ganska dålig på att själv tänka bortom det jag redan har. Skulle vilja att någon kom hem till mig och tittade på ett rum i taget och gjorde ett par skisser med förslag på var jag borde sätta ljuskällor, tavlor, mattor, måla om, flytta eller byta ut vissa möbler osv för att få mer harmonisk och sammanhållen inredning. Alltså inte nån som shoppar åt mig utan snarare en som kommer med lite övergripande tips. Skulle kunna tänka mig att betala typ en tusenlapp per rum för det.

  • Anonym (Anna)
    Äldre 14 Apr 15:56
    #2
    kakadua skrev 2018-04-14 07:06:57 följande:

    Hej!

    Jag undrar om ni någongång har tänkt på att anlita en inredningskonsulent som kan hjälpa er med att inreda erat hem?

    Om ja; Vad vill ni då ha hjälp med? Blev det av att ni anlitade någon?

    Hur mycket hade du kunnat betala för tjänsten eller hur mycket kostade om du har anlitat någon? ????

    Jag hade velat anlita någon men tänkte höra med er först hur ni tycker och tänker ????

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-04-14 07:08

    ????=smiley


    Skulle inte betala en spänn för något jag kan göra själv och för något där jag inte får bestämma exakt varenda sak själv.
  • Äldre 21 May 16:46
    #3

    Ja absolut! Har anlitat inredare två gånger och SÅ nöjd med resultatet båda gångerna. Både jag min ex-man sa att vi aldrig kommer flytta utan att anlita en inredare igen. Hade aldrig kunnat få till inredningen och känslan/helheten på samma sätt själv... och då gillar jag ändå inredning! :D 


    Jag har betalat ungefär 4000kr per rum men fått hjälp med att köpa in möbler och då till bättre pris så helt klart värt varenda krona! 

Svar på tråden Inredningskonsult