• Luxuria

    Jag gillar att ha på mig vuxenblöja, fråga på :)

    Jag har full förståelse för att vissa tycker att detta är äckligt, störande osv. Men att yttra detta på ett otrevligt sätt eller att kalla mig för fula saker kommer inte att göra någon gott. Som rubriken lyder så gillar jag, en kille på 22 år, att ha blöja. Delvis för att det är bekvämt, men det är också en sexuell grej för mig (en fetish alltså). Det hade varit sjukt intressant att höra vad folk har för tankar om detta, och vad ni eventuellt undrar och funderar över. Så fråga på :)

  • Svar på tråden Jag gillar att ha på mig vuxenblöja, fråga på :)
  • Luxuria
    Salmiakk skrev 2018-04-19 17:49:08 följande:
    Det är lite pedofilvarning tycker jag... men blöjor. 

    Tänder du även på barn?
    Föstår att många drar den kopplingen, men det gör jag absolut inte! Ser jag ett barn i blöja så blir jag kanske avundsjuk, inte upphetsad. Googla gärna ABDL om du vill försöka förstå vad det handlar om.

    Förresten så förstår jag nu att det var otroligt olämpligt att skapa denna tråden på just denna hemsidan, har sett många tabu-trådar här och kom därför på tanken. Uppenbart kan man tycka, jag vet inte hur jag tänkte. Jag ber om ursäkt, hade tagit bort tråden om jag kunde.
  • Anonym (Anonym)
    Salmiakk skrev 2018-04-19 17:49:08 följande:
    Det är lite pedofilvarning tycker jag... men blöjor. 

    Tänder du även på barn?
    Dagens vanilla yttrar sig om saker denne inte begriper ett skit av. Pedofili är en sexuell inriktning på samma sätt som homosexualitet är en annan. Fetischer är ett helt annat område och att ha blöjor själv har inget att göra med barn.

    Vilka vidriga kopplingar du gör! Säker på att du inte projicerar?!
Svar på tråden Jag gillar att ha på mig vuxenblöja, fråga på :)