• Anonym (Ensamföralltid)

    Skild med barn. Var hittar jag en man?

    Jag är nyligen skild och har en 6-år gammal son(är 28 år). Min före detta man och jag är bästa vänner så inget obearbetat oss emellan.

    Jag har varit tillsammans med honom i 8 år och det känns som jag glömt hur sjutton man träffar någon.

    Det känns dessutom som att det är omöjligt att hitta en man som accepterar att jag har ett barn. Personligen skulle jag nog föredra om den man jag träffar också har barn. Men men, hur som.

    Hur träffar man en man? Känner mig tafatt.

  • Svar på tråden Skild med barn. Var hittar jag en man?
  • Anonym (Nätet)

    Skriv en kontakt annons. Inget tinder utan mer seriös sida! :)

  • Anonym (Vänta på det)

    Sök inte! Var kräsen!

    Skaffa badoo, tinder eller vad som faller en i smaken. Det är ju inte fel att prata med andra, smaka sig fram på kakorna osv.

    Jag levde lyckligt singel (och "minglade") i 3år innan jag träffade min nuvarande partner.

    Att man har barn är nog inget som nån bryr sig om direkt.

    Jag var ensamstående med två barn.

    Brukade aldrig prata om dom eller så när jag snackade med killar. Utan det kom om dom frågade. Man har ingen skyldighet att berätta en sån sak.

    Det vissa "mammor i dejtdjungeln" kan göra fel är att börja prata om sina barn, visa bilder osv.

    Nä, har Hållt mina barn anonyma tills jag känt att snubben verkar reko.

  • Anonym (Ensamföralltid)
    Caroluscarolus skrev 2018-04-20 21:48:56 följande:

    Är du snygg?


    Hur långt är ett snöre?

    Jag är inte ful nej. Sticker inte ut varken åt det ena eller det andra hållet.
  • Anonym (Ensamföralltid)
    Jontemyra skrev 2018-04-20 21:07:23 följande:

    Leta inte, sök inte...den rätte dyker upp när du minst anar det


    Anonym (Nätet) skrev 2018-04-20 21:51:49 följande:

    Skriv en kontakt annons. Inget tinder utan mer seriös sida! :)


    Anonym (Vänta på det) skrev 2018-04-20 22:32:41 följande:

    Sök inte! Var kräsen!

    Skaffa badoo, tinder eller vad som faller en i smaken. Det är ju inte fel att prata med andra, smaka sig fram på kakorna osv.

    Jag levde lyckligt singel (och "minglade") i 3år innan jag träffade min nuvarande partner.

    Att man har barn är nog inget som nån bryr sig om direkt.

    Jag var ensamstående med två barn.

    Brukade aldrig prata om dom eller så när jag snackade med killar. Utan det kom om dom frågade. Man har ingen skyldighet att berätta en sån sak.

    Det vissa "mammor i dejtdjungeln" kan göra fel är att börja prata om sina barn, visa bilder osv.

    Nä, har Hållt mina barn anonyma tills jag känt att snubben verkar reko.


    Men Badoo, Tinder? Är inte det för tonåringar? (Jag kan inget alls om internetdejting). 

    Kan inte säga att jag direkt söker men mitt liv består av jobb och att ta hand om mitt barn. Den veckan då jag är "barnfri" så sysslar jag mest med praktiska saker så som att handla, städa, tvätta etc etc. 

    Borde kanske skaffa mig en hobby men vet inte vad det skulle vara. Spenderar en del tid på gymmet men det känns inte som att jag skulle träffa någon där.


  • Anonym (Vänta på det)
    Anonym (Ensamföralltid) skrev 2018-04-20 22:49:30 följande:

    Men Badoo, Tinder? Är inte det för tonåringar? (Jag kan inget alls om internetdejting). 

    Kan inte säga att jag direkt söker men mitt liv består av jobb och att ta hand om mitt barn. Den veckan då jag är "barnfri" så sysslar jag mest med praktiska saker så som att handla, städa, tvätta etc etc. 

    Borde kanske skaffa mig en hobby men vet inte vad det skulle vara. Spenderar en del tid på gymmet men det känns inte som att jag skulle träffa någon där.


    Badoo har gett mig några ragg igenom åren.

    Tinder också. Det är rätt kul att sminka upp sig och bara träffa någon för en fika tex.

    Börja där och utforska dig framåt :)
  • Anonym (Man 43)

    Jag var 38 när jag ?kom ut på marknaden?.

    Och nej, det var inte särskilt svårt att hitta de som ville ha nåt seriöst (kvinnor då, men men).

    Men två saker vill jag säga:

    1. Ta det lugnt! Respektera dig själv, låt saker ta tid, landa.

    2. Sätt aldrig nån ny kärlek före relationen till dina barn. Lätt hänt, men don?t.

    För kärlekar kommer o går, barnen har du en relation till hela livet.

    Kram!

    (Hälsar en som gjorde allt tvärtom, och till slut lyckades ta sig ur det.)

  • Anonym (Jag!)

    Undvik nätträsket och träffa någon på det vanliga sättet.

    28 år, ta det piano. Den som väljer bort någon på grund av barn är också inget att ha.

Svar på tråden Skild med barn. Var hittar jag en man?