• Anonym (Kille som undrar)

    Kvinnor - onanerar i smyg

    Fråga till tjejer / kvinnor som onanerar i smyg för er partner. Varför gör ni det i smyg och när och var gör ni det ? Tror ni er partner skulle bli sur om han kom på er?

  • Svar på tråden Kvinnor - onanerar i smyg
  • Anonym (A)

    Vad menar du med i smyg? Onanera är lite som att gå på toa. Alla gör det, men avskilt. Enda gången jag säger till att jag ska onanera är om vi haft sex och jag behöver fixa orgasmen på egen hand efteråt (lättast så de få gånger vi inte kommer ihop)

  • Anonym (Haha pervo)

    Varför behöver du ha detaljer i okända kvinnors onanivanor och varför? Alla är inte öppna med sin onani och det gäller både män som kvinnor. Varför ska man berätta för sin man/sambo att man onanerar? Känns jävligt underligt. "Hörrö älskling jag tänkte onanera lite så stör inte på en halvtimme är du snäll"

  • Anonym (Smygonanisten)

    Onanerar inte alla i smyg? Liksom hela grejen med det hela...sen att man vet att ens partner onanerar är något helt annat. Jag vet att min hustru onanerar och har även kommit på henne men skulle aldrig bli sur för det. Tvärt om, om hon onanerar så vet jag att hon håller igång suget och är sexuellt aktiv. Upphetsande att inte veta vad hon fantiserar om...

    Iofs så har jag lite aning om vad hon fantiserar om. En gång när jag kom hem lite sent en kväll så tittade jag in genom vardagsrumsfönstret. Där satt min hustru med särade ben och en dildo i ena handen och mobilen i den andra. Efter ett tag såg jag vad hon tittade på och det var en trekant med två män och en kvinna. Männen var bisexuella då de hade sex med både kvinnan och varandra.

  • Pentra

    För att ibl så vill jag ha en intimprivat sexstund alldeles med mig själv, helt enkelt. Det är en rättighet som jag har, och faktiskt även en skyldighet gentemot mig själv och min egen kropp och hälsa. De gånger det inte gör något om jag skulle bli påkommen av min partner, eller skulle vilja ha sexuellt sällskap, så onanerar jag när min partner är i närheten, t.ex. när vi båda ligger i sängen eller om jag sitter under ett täcke i TV-rumssoffan. Det är då så läckert att smeka sig själv på avstånd och ens partner upptäcker det och börjar att göra samma sak; och för att sedan fortsätta tills båda är så sugna på den andra att man sedan inte kan låta bli varandra. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (H)

    Jag onanerar i smyg, annars skulle min sambo bli ledsen, ja.. Jag vill inte veta om min sambo gör det heller.

  • Pentra
    Anonym (H) skrev 2018-04-22 07:37:05 följande:
    Jag onanerar i smyg, annars skulle min sambo bli ledsen, ja.. Jag vill inte veta om min sambo gör det heller.

    Väldigt konstigt att bli ledsen över, och att inte tåla, att få reda på att ens partner sköter om sin hälsa. Det sunda är ju annars att önska att ens partner får vara så frisk som möjligt. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Yngre kvinna)

    Ja, brukar onanera i sängen när han är på jobbet, i duschen när han är hemma, och brevid honom när han somnat.

    Jag är rätt så kåt av mig, och onanerar hellre än att bli avvisad. Hellre att han får ta initiativ, för det tar på mig att få nej ofta.

  • Anonym (Hsjd)
    Anonym (Kille som undrar) skrev 2018-04-22 06:58:38 följande:

    Fråga till tjejer / kvinnor som onanerar i smyg för er partner. Varför gör ni det i smyg och när och var gör ni det ? Tror ni er partner skulle bli sur om han kom på er?


    För att min sambo hade blivit sur om han visste att jag var kåt utan att vilja ha sex. För ensamma mysstunder går ju inte för sig..
  • Anonym (stina)

    Alltså vad menar du ens? Ja, jag onanerar. Ja, min make vet om att jag gör det, men det är ju inte så att jag upplyser om var gång jag gör det. Och samma gäller såklart honom. Ingen av oss har åsikter om att den andra onanerar.

  • Underhill
    Anonym (Yngre kvinna) skrev 2018-04-22 14:30:00 följande:
    Ja, brukar onanera i sängen när han är på jobbet, i duschen när han är hemma, och brevid honom när han somnat. Jag är rätt så kåt av mig, och onanerar hellre än att bli avvisad. Hellre att han får ta initiativ, för det tar på mig att få nej ofta.

    Låter lite tragiskt på ett sätt...men jag förstår samtidigt. Onanerar sällan bara sådär fast jag kanske borde det ibland. Skönare och mer inspirerande på andra sätt.
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Kvinnor - onanerar i smyg