• Anonym (Hemlig)

    Hjälp! "STORT" problem - stor kuk

    Okej såhär ligger det till. Jag har träffat en jätte bra kille. Han är verkligen världens finaste kille och vi blev blixtkära i varandra för inte så länge sen. Vi båda är över 30 år och jag kan ärligt talat säga att jag aldrig har känt såhär mycket kärlek tidigare. Vi verkligen KLICKAR. Allt faller på plats väldigt enkelt. Det känns väldigt speciellt och jag är så glad. Han är skit snygg och jag känner mig SÅ attraherad. Men...

    Sexet fungerar inte!!! Han har allvarligt talat för GROV penis. Jag vill tillägga att jag aldrig har haft problem med sex med andra killar. Är van med att kunna njuta av sex. Men nu GÅR DET INTE???? Jag känner mig attraherad, vi har PRATAT öppet om problemet, han är försiktig och lyssnar på mig, vi har bra förspel (smeksex, oralsex, glidmedel, fingrar osv) och vi gör liksom allting som "man ska". Men vi får det inte att fungera. Asså det är som stopp och NEJ, jag har inte vestibulit. Men det känns som att jag ska spricka och det kommer ibland lite blod när vi försöker töja.

    Kan någon relatera?! Och kan någon berätta HUR NI LÖSTE DETTA? Hur fick ni in den tillslut?! Skriv inte bara att jag har en "mental spärr" utan dela med er av era erfarenheter! Skriv inte bara att vi kan ha "annat sex än vaginalt" för jag vill verkligen ha vaginalt sex!

    Summering: HUR GÖR NI NÄR NI SKA HA SEX MED EN GROV KUK? Hur får ni det att fungera? 

  • Svar på tråden Hjälp! "STORT" problem - stor kuk
  • Anonym (Så kan det va ..)

    Funkar det inte så funkar det inte - kan ju faktiskt bara vara så, eller hur?

  • Anonym (man med grov)

    Hmmm, har ju själv relativt grov, men de tjejer jag varit med har varit som galna i min kuk. Så man undrar ju lite...hur grov är den? Har du mätt upp omkretsen?


  • Anonym (Tjej)

    Hur grov är den? Min pv har väldigt grov och jag har haft vestibulit...

  • Anonym (A)

    Inte alltid att kuken och fittan är kompaitbla.
    Så enkelt är det.

  • Cunnilingus18
    Anonym (man med grov) skrev 2018-04-22 21:18:07 följande:

    Hmmm, har ju själv relativt grov, men de tjejer jag varit med har varit som galna i min kuk. Så man undrar ju lite...hur grov är den? Har du mätt upp omkretsen?


    Inte alla tjejer som gillar det lika mycket. Är ju väldigt olika, vissa tjejer klarar inte av för stora..
  • Anonym (t20)

    Killen jag förlorade oskulden med hade en enormt stor kuk (kunde inte nå runt den med mina fingrar). Vi försökte att få in den men det gick inte de första gångerna. Efter några gångers misslyckande gled den in. MEN, det var inte värt det.

    Under samlaget gjorde det ont, och det gjorde ont 3 dagar senare också. Samt att jag sprack och började blöda en hel del... Att kissa den veckan var verkligen smärtsamt...

  • Underhill
    Anonym (t20) skrev 2018-04-23 13:03:37 följande:
    Killen jag förlorade oskulden med hade en enormt stor kuk (kunde inte nå runt den med mina fingrar). Vi försökte att få in den men det gick inte de första gångerna. Efter några gångers misslyckande gled den in. MEN, det var inte värt det.

    Under samlaget gjorde det ont, och det gjorde ont 3 dagar senare också. Samt att jag sprack och började blöda en hel del... Att kissa den veckan var verkligen smärtsamt...
    Glidmedel?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (t20)
    Underhill skrev 2018-04-23 13:08:19 följande:
    Glidmedel?

    När jag var så ung visste jag knappt något om sex, och ännu mindre om -sextillbehör-. Vi gjorde slut 2 månader efter vårat första ligg, men inte för att den var för stor utan av andra anledningar. 

    Hade den händelsen hänt idag hade jag definitivt använt mig av glidmedel.

  • Underhill
    Anonym (t20) skrev 2018-04-23 13:19:53 följande:

    När jag var så ung visste jag knappt något om sex, och ännu mindre om -sextillbehör-. Vi gjorde slut 2 månader efter vårat första ligg, men inte för att den var för stor utan av andra anledningar. 

    Hade den händelsen hänt idag hade jag definitivt använt mig av glidmedel.


    Ok, förstår :)...låter som en god idé.
    E vi överens så kör vi
  • RoggaB

    För stor kuk är bara skitsnack.
    Även ett pekfinger kan vara för grovt om tjejen är stressed och nervös.
    Allt går in med lite lung, sans och upphetsning.
    Fingrar och smek en underbar lek.
    Oskulder måste inte penetreras med pressad kuk direkt, ta det lungt så går det med tiden. (om inte, då är det verkligen ett problem med tjejens slida och inte att kuken är för stor..).
    Där ett barn kan komma ut, kan man få in ganska mycket.
    Visst glid medel kan vara bra för äldre damer, men kanske tjejen inte är tilräckligt berädd och glidmedel kan göra att kuken giler in oförberätt, och ge en chock och slidkramp.
    Dessutom ev. killer med så stor kuk som jag, man måste inte trycka in den till botten, en slida är inte mycket djupare än runt 5cm. Visst den är tänjbar med det kan  vara obehagligt för tjejen om tjejen inte är mycket upphetsad.
    Livmodertappen kan vara smärsamt känslig.

Svar på tråden Hjälp! "STORT" problem - stor kuk