• LindseyWoodruff

    Snart dags för Eurovision 2018

    Hej alla Eurovisionfans! 


    Vilka fler är taggade? Bara 2 veckor kvar! Skrattande

    Benjamin är helt klart min favorit än så länge! Vad säger ni?

  • Svar på tråden Snart dags för Eurovision 2018
  • crispnuggets

    Jag är också sjukt taggad, blir så kul!! Benjamin är solklar favorit för mig! Däremot verkar Israel vara favoriten rent allmänt, tillsammans med Norge (Hujedamig).

  • hannaekara

    Såå taggad!! Jag tycker det är kul att Grekland sjunger på sitt egna språk och Benjamin är ju såklart också en favorit!! Skål

  • crispnuggets
    LindseyWoodruff skrev 2018-04-23 10:22:21 följande:

    Kul att det är fler som är taggade!

    Spännande med Norge och Rybak! Han har ju vunnit förut 


    Ja men den låt han tävlar med i år är ju så sinnessjukt dålig! :o
  • K Kalle

    Jag har bara hört Sveriges bidrag. Var kan man höra de andra? Jag tyckte att Ingrosso hade den proffsigaste låten.

  • AnneSophia

    Tyckte Danmarks vikinga-bidrag var bra. Snopet om de tar hem allting också med tanke på att det sökte till svenska först men Christer Björkman nekade dem (men då med en svensk sångare). I snedvridna Sverige lever man väl kvar i att allt med asatron och vikingar m.m. är "nazistiskt" så gick väl inte alls för sig för svt och Christer :D big nono!

  • AnneSophia
    K Kalle skrev 2018-04-23 10:59:39 följande:

    Jag har bara hört Sveriges bidrag. Var kan man höra de andra? Jag tyckte att Ingrosso hade den proffsigaste låten.


    Om du söker på Youtube "eurovision 2018" kommer det upp alla klipp.

    Här är tex Danmark bidrag:



    Alexander Rybaks låt heter "that's how you write a song" men med tanke på hur dålig den är kunde titeln ha varit "that's how you write a useless song"..
  • hannaekara
    AnneSophia skrev 2018-04-23 11:25:29 följande:
    Alexander Rybaks låt heter "that's how you write a song" men med tanke på hur dålig den är kunde titeln ha varit "that's how you write a useless song"..
    Shady {#emotions_dlg.djavulsk}
  • LindseyWoodruff
    AnneSophia skrev 2018-04-23 11:25:29 följande:
    Om du söker på Youtube "eurovision 2018" kommer det upp alla klipp.

    Här är tex Danmark bidrag:

    Alexander Rybaks låt heter "that's how you write a song" men med tanke på hur dålig den är kunde titeln ha varit "that's how you write a useless song"..
    KUL!! Kanske ska tillägga att Norge inte är min favorit heller... Kyss
Svar på tråden Snart dags för Eurovision 2018