• Anonym (Kebab)

    Vad håller hon på med?

    Vi har strulat fram & tillbaka i 2 år.

    Sista gången vi prata ville hon inte vi skulle ha kontakt mer. Vi börja prata igen efter ett par veckor var överens om att vi båda älskar varandra & kan inte vara utan det vi har. Vi bestämmer över telefon att vi ska träffas & försöka igen.

    Helt plötsligt vill hon inte längre träffas & vill inte vi ska prata någonsin igen?

  • Svar på tråden Vad håller hon på med?
  • Anonym (move on)

    "She's just not that into you"

    Lägg inte mer av din tid på någon som inte verkar respektera dig.

  • Anonym (HerrOlsson)

    lite som ett av mina ex. Hon var faktiskt väldigt tänd på mig men jag insåg långt senare efter att ha pratat med ett ex att det rör sig om henne. Hon har haft det mkt lätt att få killar och undrade alltid om hon var speciell och datade aspergerkillen, nån lodare, nån äldre, alltid vän med homokillar, flickvänner, zigenare etc..Det är aldrig nått riktigt intresse från hennes sida. Hon undrar bara var killarna finns som är ointresserad av henne. Så att deras intresse ska vara det magiska hon inte räknat med. Men de finns inte. De faller alla som träd på 1 min och efter ett tag upptäcker de att hon inte är så speciell men då är det redan försent. Hon är borta och killarna är på nån normal brud iställer.

  • Anonym (Kebab)
    Anonym (HerrOlsson) skrev 2018-04-23 23:01:53 följande:

    lite som ett av mina ex. Hon var faktiskt väldigt tänd på mig men jag insåg långt senare efter att ha pratat med ett ex att det rör sig om henne. Hon har haft det mkt lätt att få killar och undrade alltid om hon var speciell och datade aspergerkillen, nån lodare, nån äldre, alltid vän med homokillar, flickvänner, zigenare etc..Det är aldrig nått riktigt intresse från hennes sida. Hon undrar bara var killarna finns som är ointresserad av henne. Så att deras intresse ska vara det magiska hon inte räknat med. Men de finns inte. De faller alla som träd på 1 min och efter ett tag upptäcker de att hon inte är så speciell men då är det redan försent. Hon är borta och killarna är på nån normal brud iställer.


    Hennes personlighet är inte alls i närheten. Hon har långa förhållande bakom sig, något strul. Kräsen med sitt umgänge. Känns mer som hon är rädd att vi ska misslyckas som förut. Vi båda har skapat problemen under dessa 2 år.
  • Anonym (Kanelko)

    "Just not that into you" är inte alltid svaret på allt?!

    Jag har varit i liknande situation. Fick panik när jag insåg att risken fanns jag skulle bli sårad & utnyttjad. Panik att jag skulle bli lurad av någon som jag älskade högt. Ring/skriv till henne att du hade uppskattat ett svar. Att du kommer aldrig kontakta henne mer om hon önskar det.

  • Anonym (HerrOlsson)

    I hennes värld är hon kräsen. Men dert kn vara mångfasseterat. Utseende eller stor Dong kanske ibte alls hon söker. Instabila tjejer är jobbiga. Unna dig en tjej som behandlar dig bra och inte velar. Du menar att hon är osäker på er. Det gör inte dig sämre, men du drabbas.

  • Anonym (Kebab)
    Anonym (HerrOlsson) skrev 2018-04-25 00:19:50 följande:

    I hennes värld är hon kräsen. Men dert kn vara mångfasseterat. Utseende eller stor Dong kanske ibte alls hon söker. Instabila tjejer är jobbiga. Unna dig en tjej som behandlar dig bra och inte velar. Du menar att hon är osäker på er. Det gör inte dig sämre, men du drabbas.


    Hon är kräsen med vem hon har som vän. Hon umgås inte andras flickvänner, homokillar & zigenare. Hon har umgänge med sina egna vänner, hon blandar sig inte med vem som helst. Våra problem startade när jag gjorde ett snedsteg. Vilket hon har svårt släppa som gör henne instabil. Hon behöver inte framstå som något hon inte är. Vi har ordnat det. Sista & första gången jag bad om råd här.
  • Anonym (Kebab)
    Anonym (Kanelko) skrev 2018-04-23 23:54:41 följande:

    "Just not that into you" är inte alltid svaret på allt?!

    Jag har varit i liknande situation. Fick panik när jag insåg att risken fanns jag skulle bli sårad & utnyttjad. Panik att jag skulle bli lurad av någon som jag älskade högt. Ring/skriv till henne att du hade uppskattat ett svar. Att du kommer aldrig kontakta henne mer om hon önskar det.


    Just så. Ringde henne & vi har ordnat det. Du hade rätt!
  • Anonym (Slatankör)
    Anonym (Kebab) skrev 2018-04-25 01:28:58 följande:

    Just så. Ringde henne & vi har ordnat det. Du hade rätt!


    Va bra att det löste sig för er! Ta råd här på FL bland många amatör psykologer med förutfattade meningar, är inte att rekommendera.
  • Anonym (Nima)
    Anonym (Kebab) skrev 2018-04-25 01:26:48 följande:

    Hon är kräsen med vem hon har som vän. Hon umgås inte andras flickvänner, homokillar & zigenare.


    Låter som ett riktigt kap det där..
  • Anonym (Slatankör)
    Anonym (Nima) skrev 2018-05-01 03:16:55 följande:

    Låter som ett riktigt kap det där..


    Om hon har långa förhållande bakom sig & egna vänner sedan länge är det nog ett kap ja. (Förutom problemen som gjot henne instabil) Killen mena nog att hon är inte som Herr Olssons ex som blandar sig med andras flickvänner & specifikt letar upp homosexuella & zigenare som hon bytar ut efter hand hon utnyttjat klart.

    TS?
  • Anonym (A)
    Anonym (move on) skrev 2018-04-23 22:41:53 följande:
    "She's just not that into you"

    Lägg inte mer av din tid på någon som inte verkar respektera dig.
    Håller med
Svar på tråden Vad håller hon på med?