• Vinterhonung

    När han inte vill ha sex

    Jag (kvinna 32, tränad och smal) och min kille (man 34, otränad, lite ölmage) har varit tillsammans i 2 år och bott tillsammans i 1 år. I början hade vi precis som de flesta andra massa sex men nu har vi det för sällan (som oftast 1/vecka men ofta 3/månad)Alltså inte alls så dåligt egentligen men oftast då vi har det efterföljer ett långt diskussionsbråk om hur dåligt det är... 

    Bakgrunden:

    Vi har haft det här problemet av och till i 1 års tid. 

    Mycket har förändrats under våran tid tillsammans. Dels var jag rädd för vaginalt samlag då vi träffades. Jag hade vad man kallar vaginism och hade alltid haft det även i förra förhållandet jag hade och blivit skrämd.
    Dessutom så onanerade jag aldrig då eller visste hur man gjorde på mig själv då jag var rädd för att föra in saker i slidan tex. Det jag njöt av då och än idag var att få smisk och bli fysiskt/psykiskt dominerad. 

    Jag minns att han under något tidigt bråk över sexlivet då sa att han saknade vaginalt samlag och ville inte att sexet skulle ta så lång tid som det gjorde. Det kunde ta flera timmar när jag inte kunde komma.. Jag blev då frustrerad och ledsen eftersom varken jag eller han fick mig att komma över huvud taget. Han kom ju alltid då jag sög honom eller då vi övade samlag. 

    På den tiden tyckte jag det var roligt att behaga honom, jag köpte alltid nya spännande sexiga underkläder. Överraskade honom och bjöd honom på hotell.

    Men min kille tyckte då om att ge mig smisk och dominera mig samtidigt som vi övervann min rädsla långsamt för vaginalt samlag. Det tog massa timmar av sex. Nuförtiden älskar jag att ha samlag och inte en smula av problemet återstår! Dessutom som en bonus, fick han mig att onanera på mig själv så nuförtiden har jag inga problem att på egen hand komma väldigt snabbt om jag vill inom 5 min. Men han lyckas inte få mig att komma då han smeker min klitoris eller då vi har samlag...

    Problemet:

    Nuförtiden har sex problemen hopat sig... Nu då man trodde att vi kunde ha det så bra har vi inte det alls.

    Han började klaga på att vi hade för mycket sex vilket jag faktiskt kan förstå. Jag blev helt besatt av sex då jag lärde mig tycka om samlag och lärde mig att komma, en känsla jag aldrig förut känt som jag ville lära mig mer om och bemästra till fullo.
    Jag onanerade varje dag ett tag under 6 månader då han tillfälligt bodde i ett annat land och vi pratade i telefon.

    Jag gjorde det för att jag ville lära mig att komma snabbt då han förut klagat på att sexet tog så lång tid. Och jag blev riktigt bra på det och känner mig som en expert på min egen lust och att just komma snabbt.

    Sen då vi flyttade tillsammans kände jag att jag ville göra allt för att behålla passionen och glöden i förhållandet nu då vi alltid var tillsammans. 

    Så jag fortsatte att ofta klä mig sexigt med nya underkläder. Men han ville bara sitta vid datorn och inte bli störd. Oftast sa han då bestämt nej till sex och jag började känna mig ratad och osäker på om jag var sexig nog.

    Jag slutade helt att köpa sexiga kläder eller försöka förföra honom hemma. Blev rädd att ta initiativ till sex för att få ett nej och det blir dålig stämning. 


    Eftersom jag vill ha sex oftare än honom så började jag onanera mellan gångerna vi hade sex, medans han ligger bredvid och är upptagen med sitt. På en vecka kanske jag onanerar 2gr och vi har sex 1 gång.

    Men då vi har sex så ser det oftast ut på samma dåliga sätt.
    Ett sätt som ingen av oss är nöjd med!

    Hur vi har sex nu:
    Vi duschar tillsammans, går nakna till sängen. Tar lite halvt på varann innan vi har samlag eller att jag rider honom eller suger av honom. Han kommer alltid. Jag får ingen smisk eller dominans som jag tänder på. Då får jag svårt att själv vara kåt då jag tillfredsställer honom vilket han då märker.

    När han smeker min klitoris så ligger han och nästan somnar samtidigt och han ser nästan uttråkad ut. Han ser ut som att han är bered det kommer ta flera timmar att få mig att komma. Det känns väldigt mekaniskt och noll erotisk känsla bakom. Min upphetsning försvinner nästan så jag i min iver att komma snabbt börjar fantisera själv om att få smisk för att behålla min kåthet. Det lyckas oftast inte och jag känner att han blir trött i fingrarna för att sedan ge upp. Då brukar jag ofta smeka mig själv tills jag kommer i hans famn och han i princip sover. Det tar max 5 min för mig att komma. Sen antingen somnar vi, jag gråter ibland i smyg av frustration eller så börjar bråket..

    Bråket...
    Han säger att han aldrig lyckas få mig att komma så det är ingen ide, det tar för lång tid. Jag säger då att det blir för mekaniskt då han bara ligger där utan känsla, vi kan väl prova andra sätt. Om det fanns någon fysisk eller psykisk dominans med eller utan smisk skulle jag bli super kåt och då skulle det gå lättare för mig att komma. Det skulle räcka för mig att han bara säger vissa ord eller gör vissa gester.

    Då säger han att jag bara vill ha massa smisk jättelänge så att hans upphetsning försvinner. Han säger argt gång på gång att han inte tänder på att smiska mig. Varpå jag blir väldigt ledsen så jag börjar gråta. 

    Sen säger han att jag aldrig tar på honom. Då säger jag att jag skulle uppskatta om han gjorde sig lite extra fin för mig någon gång, skjorta och slips som han brukar ha till vardags men som han tar av sig så fort han kommer hem. Då säger han att han inte vill det för han får ändå inget sex han vill ha.

    Han vill att jag ska rida eller suga honom tills han kommer så han slipper göra något. Sen vill han inte behöva göra något som gör mig kåt, dominans eller smiska mig. Han vill att jag ska komma automatiskt av att rida honom vilket inte har gått för mig då jag inte kommer åt min klitoris alls när jag rider honom eller känner mig så kåt. 

    Jag upplever det som att det är just så vårat sex är, jag suger av honom och rider honom tills han kommer, sen får jag ta hand om min njutning själv. Samtidigt som jag alltid har en stress i mig att sexet inte får ta för lång tid och jag måste komma snabbt.

    Snälla någon därute finns det något jag kan göra för att rädda den här onda spiralen jag knappt vet början på? :( 

    /desperat efter hjälp


    .
  • Svar på tråden När han inte vill ha sex
  • Anonym (AL- Kvinna 35)

    Jag tror att han har fastnat i det som ni hade i början, att det tog längre tid för dig att komma. Han tror fortfarande att det kommer vara så, som en gammal vana liksom.

    Mina tips:

    - att du kommer innan honom! Så gör alltid vi, min sambo får mig att komma flera gånger ibland innan han kommer. När han har kommit så blir han fort trött, det är en reaktion hos vissa män efter orgasm, medan vi kvinnor ofta kan fortsätta.

    - visa honom hur du gör: ?Så här gör du för att få mig att komma på 5 minuter?

  • Vinterhonung

    Tack så mycket för ditt tips! 

    Känner igen det du skriver om att män ofta blir trötta efter de kommit medan jag som kvinna kan fortsätta även efter jag kommit. 

    Jag ska helt klart testa det. Vi har försökt liknande men det tåls att testa igen helt klart.

    Problemet jag haft då jag försökt visa honom hur jag gör för att komma snabbt är att jag inte helt kunnat förklara den rätta punkten eller rätta trycket eller takten, men jag ska försöka vara tydligare så gott jag kan.

  • Anonym (Wand)

    Mitt första tips: skaffa en magic wand och låt honom anvönda den på dig. Han kommer att tycka det är ashäftigt att du blir så kåt så du inte klarar att ligga stilla. Den känslan man får av en wand med stark vibration är obeskrivlig. Det är skönt och plågsamt på samma gång. Han kan styra över din kåthet samtidigt som det är så kraftig vibration så du vill därifrån men ändå är det så sjukt skönt, vilket kan passa dig som gillar dominans.

    Innan jag köpte en wand så hade vi nästan samma bekymmer som ni. Jag kunde ta timmar på mig för att få orgasm. Vi väntade dock alltid på att jag skulle komma först innan vi fortsatte med samlag eller något annat. Jag märkte att han succesivt drog sig undan för att slippa hamna i en situation som kunde leda till att jag blev kåt. Han kände alltid att han inte dög.

    Nu tar det max 20min att få orgasm beroende på om han vill retas eller inte. Och jag kan komma flera gånger dessutom. Och får fontänorgasmer. Nu kan han bli så lycklig och stolt så han struntar i sig själv och nöjer sig med att jag går och är så salig och glad hela tiden. Det tillfredställer honom lika mycket vissa gånger. Vi har sex mycket mer än ni har så d kan oxå bero på att han är mätt ;)

    Nästa tips är att du styr hans händer när han tar på dig. Då lär han sig din teknik för smekning.

    Och sist men inte minst. DU SKA ALLTID KOMMA FÖRST!!!

    Styr han medans han är kåt. Reta honom till bristningsgränsen så gör han som du vill. Kanske inte direkt men efter några ggr.

    Och prova oralsex. Han kan väl slicka dig? Fråga om han kan massera dig lite. Då kan han samtidigt klatscha till rumpan då och då. Han borde bli kåt av att ta på din fina kropp och du blir avslappnad av massagen samtidigt som du blir tänd av smisket.

    Lycka till!

    Och kom ihåg att aldrig ta varandra för givet. Ge och ta

  • Speeddevil

    Ja tycker du låter som en drömkvinna ha sex med, din man och min sambo är likadana! Hon gillar inte smisk och sexet dåligt pga olikheter.

  • Anonym (Grabben bredvid)

    Tränad och smal. OK, du ser ut som en pojke. Ska man tända på det tycker du?

  • Speeddevil
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2018-04-25 19:07:42 följande:

    Tränad och smal. OK, du ser ut som en pojke. Ska man tända på det tycker du?


    Hur ver du de? Hon kan väl va kvinnlig ändå? Inte schyst!
  • MrMister82

    När en man kommer så utsöndras det hormon som gör han trött och sömnig. Så fokusera på dig först emellanåt, som någon föreslog.

  • Anonym (Grabben bredvid)
    Meccano skrev 2018-04-25 22:07:07 följande:

    Hjälper det inte med mycket smek av brösten


    Tränade tjejer ser ofta ut som 15-åriga pojkar. Kolla får du se själv.
  • Anonym (Sigge)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2018-04-29 15:10:13 följande:

    Tränade tjejer ser ofta ut som 15-åriga pojkar. Kolla får du se själv.


    Du är måtte vara tappad som barn eller ett troll ????????
Svar på tråden När han inte vill ha sex