• Anonym (Skulle ni)

    Skulle ni dejta någon som...

    Skulle ni dejta någon om de sa att de jobbade på Samhall? Var ärliga. Jag är kvinna i 30- års åldern och normalbegåvad, enda anledningen till att jag arbetar för Samhall är att jag får yrsel/stress av att jobba mer än 50% och har starka mediciner mot detta. Har tidigare jobbat inom vården men klarar inte det längre.

  • Svar på tråden Skulle ni dejta någon som...
  • Anonym (Grabben bredvid)

    Inte om du är så pass ung som i 30 års åldern.

  • Nimzay

    Ja antagligen. Tror inte jag skulle välja bort att dejta någon enbart för att han jobbar på Samhall. Ser inte det som ett skäl till att säga nej till dejt.

  • Anonym (Skulle ni)

    Någon mer som har tankar?

    Jag funderar på att sätta upp en profil online, men tror många skulle ducka just för att jag jobbar på Samhall.

    Ser medelmåttig ut, tror jag. Hursomhelst, är det svårt att träffa någon som accepterar en.

  • Anonym (Skulle ni)
    Nimzay skrev 2018-04-25 19:13:15 följande:

    Ja antagligen. Tror inte jag skulle välja bort att dejta någon enbart för att han jobbar på Samhall. Ser inte det som ett skäl till att säga nej till dejt.


    Ok låter vettigt! Hoppas det är vad min "drömman" också tänker därute.
  • Nimzay
    Anonym (Skulle ni) skrev 2018-04-25 19:15:38 följande:

    Någon mer som har tankar?

    Jag funderar på att sätta upp en profil online, men tror många skulle ducka just för att jag jobbar på Samhall.

    Ser medelmåttig ut, tror jag. Hursomhelst, är det svårt att träffa någon som accepterar en.


    Försök tänka att om de inte vill ha dig/inte finner dig alls intressant just för att du jobbar på Samhall är de ändå inget att ha
  • Anonym (Skulle ni)
    Nimzay skrev 2018-04-25 19:18:05 följande:

    Försök tänka att om de inte vill ha dig/inte finner dig alls intressant just för att du jobbar på Samhall är de ändå inget att ha


    Jo helt sant, men jag ville göra en miniundersökning här för att se vad folk tycker och tänker...!
  • Anonym (.)

    Jag skulle inte dejta någon som tar starka mediciner för stress eller som har så låg inkomst (som jag antar att du har). Jag skulle inte heller dejta någon med psykisk ohälsa.

  • Anonym (Skulle ni)

    Tack för ovan svar. Det är uppskattat med ärligt svar,,.även om det var flera saker man blev lite besviken på.

  • Nimzay
    Anonym (Skulle ni) skrev 2018-04-25 19:45:42 följande:
    Jo helt sant, men jag ville göra en miniundersökning här för att se vad folk tycker och tänker...!
    Förstår...! Sånt kan ju vara intressant
  • Anonym (Kanske)

    Jag skulle bli lite tveksam kanske, men ändå fråga varför personen är på Samhall. Oförmåga till jobb på mer än 50% hade där emot avskräckt mig tror jag tyvärr, oberoende av anledning (fysisk, psykisk, ovilja eller vad det nu kan vara). Jag hade sett framför mig att om det hade funkat mellan oss så hade jag blivit den med ansvar att försörja oss och att jag kanske inte skulle kunna leva det livet jag vill. Då hade jag backat om jag inte redan var kär.

    Mediciner och psykisk ohälsa generellt hade inte avskräckt mig, men hade velat veta mer.

Svar på tråden Skulle ni dejta någon som...