• Äldre 26 Apr 13:41
    1911 visningar
    6 svar
    6
    1911

    Eurovision top 10

    Hej allihopa,

    Jag har gjort en lista på vilka som har bäst odds att vinna eurovision 2018

    www.buzzfeed.com/lindseywoodruff/eurovision-song-contest-2018-omg-hereas-the-w-3ejzi

    Skriv gärna vad ni tycker! 

  • Svar på tråden Eurovision top 10
  • Anonym (Eurov­isiond­ivan)
    Äldre 26 Apr 14:11
    #1

    Han från tjeckien tycker min dotter är snygg, favorit sen innan Cool

  • Anonym (woop woop)
    Äldre 26 Apr 15:20
    #2
    Anonym (Eurovisiondivan) skrev 2018-04-26 14:11:12 följande:

    Han från tjeckien tycker min dotter är snygg, favorit sen innan Cool


    Det tycker jag också...
  • Äldre 8 May 11:59
    #3
    +1

    Vi får väl se, på lördag kväll vet vi vem som vinner

  • Äldre 8 May 12:19
    #4

    Efter att ha lyssnat på alla låtarna är det bara Danmark som jag kan komma ihåg och den enda låt jag skulle höja ljudet på radion för. Frankrike och Italien skulle jag möjligtvis kunna ge en chans också. Men resten gick bara in genom ena örat och ut genom andra och lämnade inget kvar för mig. Mina barn som är stora Eurovisionfan är av samma åsikt. De håller på Danmark.

  • Äldre 8 May 12:31
    #5
    Ragnar skrev 2018-05-08 12:19:27 följande:

    Efter att ha lyssnat på alla låtarna är det bara Danmark som jag kan komma ihåg och den enda låt jag skulle höja ljudet på radion för. Frankrike och Italien skulle jag möjligtvis kunna ge en chans också. Men resten gick bara in genom ena örat och ut genom andra och lämnade inget kvar för mig. Mina barn som är stora Eurovisionfan är av samma åsikt. De håller på Danmark.


    Frankrike är lite fööör politisk kan jag tycka men fint budskap.

    Tycker det är tråkigt när Euro blir mer för politik och samhällsbudskap än musik!
  • Äldre 8 May 13:04
    #6
    Davidtheman2 skrev 2018-05-08 12:31:59 följande:
    Frankrike är lite fööör politisk kan jag tycka men fint budskap.

    Tycker det är tråkigt när Euro blir mer för politik och samhällsbudskap än musik!
    Jag hade helt missat att det var ett buskap i Frankrikes låt. Lyssnade bara på låten och förstod inte texten. Läste något idag om att det var ett budskat även i Israels bidrag, men jag har inte fattat vad det skulle vara ännu.
Svar på tråden Eurovision top 10